אייל

  • פותח הנושא tanj
  • פורסם בתאריך

tanj

New member
אייל

מישהו אולי יודע איפוא אפשר לשתות בארץ בירה אייל ail
 

siete

New member
שאלה

איזה עוד בירות הן אייל? סתם, אני צוחקת עליו כי אנחנו מכירים. (ולפני כמה ימים שתינו bass שהיא גם ale, בבית הבירה בת"א.
 

tanj

New member
חי חי חי

משעשע אותך? מסתבר שעוף החול שתה כמה בירות באירלנד וסקוטלנד. אני לא מבין מה הקשר לזה שברבר זה איכס?
 
למעלה