אייל מישהו אולי יודע איפוא אפשר לשתות בארץ בירה אייל ail
S siete New member 5/4/04 #4 שאלה איזה עוד בירות הן אייל? סתם, אני צוחקת עליו כי אנחנו מכירים. (ולפני כמה ימים שתינו bass שהיא גם ale, בבית הבירה בת"א.
שאלה איזה עוד בירות הן אייל? סתם, אני צוחקת עליו כי אנחנו מכירים. (ולפני כמה ימים שתינו bass שהיא גם ale, בבית הבירה בת"א.
T tanj New member 6/4/04 #9 חי חי חי משעשע אותך? מסתבר שעוף החול שתה כמה בירות באירלנד וסקוטלנד. אני לא מבין מה הקשר לזה שברבר זה איכס?
חי חי חי משעשע אותך? מסתבר שעוף החול שתה כמה בירות באירלנד וסקוטלנד. אני לא מבין מה הקשר לזה שברבר זה איכס?