איזה שוכר עדיף?

nitay101

New member
איזה שוכר עדיף?

שלום לכולם,

אנו נמצאים בהתלבטות בקשר להשכרת דירה חדשה מקבלן.
מיהו לדעתכם בעלי הניסיון הינו שוכר עדיף:
זוג עם 3 ילדים כאשר הגדול שבהם הינו בשנות העשרה כאשר סביר להניח שימשיכו את השכירות לטווח ארוך עם יכולת כלכלית סבירה או זוג רווקים שעוברים לגור יחד כאשר נראה כי היכולת הכלכלית הינה טובה יותר אך הם יביאו איתם כלב וחתול לדירה.
מצד אחד זוג השוכרים המבוגר מהווה לדעתי ביטחון רב יותר לטווח ארוך אך מצד שני הבלאי בדירה במצב בו שוכרים זוג הרווקים הינו משמעותית נמוך יותר.

אשמח לדעתכם.
תודה.
 
אין הבדל משמעותי מבחינת בלאי

בלאי זו לא הבעיה, כי לא מודדים מי משתמש בשירותים יותר. הבעיה היא מי זורק יותר פס. כי בנאדם שלא שם לב לדברים שצריך לתקן ומודיע לך בזמן כבעל דירה, דופק אותך. בנאדם שלא מנקה באופן סדיר את הדירה, גם כשהוא יצטרך לעזוב ולצבוע ולהחזיר את המצב לקדמותו, זה לא יהיה מאה אחוז.
אז תחפש שוכרים מסודרים, לא רק כלכלית אלא פיזית. כאלה ששמים לב אם ברז מטפטף, או טורחים להוריד את המים בשירותים מידי פעם.
 

קלייטון.ש

Well-known member
זוג רווקים צעיר בקלות יכול להרוס לך את הדירה

ולהרוס את החיים לשכנים, עם מסיבות אינסופיות שהם יעשו להמוני חבריהם לאורך כל שעות הלילה, כל לילה ולילה. וגם לך תדע מה הם יעשנו שם והריח יידבק לקירות.
מצד שני יכול להיות שהרווקים יביאו לעולם ילד בעוד 9 חודשים ויהיו בעצמם ילדים טובים. מצד שלישי הילד יגדל ויצייר על הקירות כמנהגם של ילדים קטנים.
בקיצור משכירים צריכים להפנים שהשכרת דירה היא עסק מסוכן ולכן התשואה היא הגבוהה ביותר שיש כיום במשק. אם התשואה משכירות לא היתה כל כך גבוהה הייתי ממליץ לך למכור את הדירה ולהשקיע את הכסף בשוק ההון.
 
מצטרפת למגיבים הקודמים

לא מדובר פה במדע מדויק, וכל מקרה לגופו.
בנוסף - כל עוד לשוכר הפוטנציאלי יש אפשרות לשלם שכ"ד ולעמוד בתשלומים, גובה היכולות הכלכליות לא באמת רלוונטי עבורך, שכ"ד אחרי הכל זהה, וזה שלזוג הצעיר יש הכנסה גבוהה יותר ו/או פחות הוצאות כי אין להם ילדים, אינה רלוונטית היות שהתשלום שתקבל הוא אותו תשלום.
&nbsp
ומצטרפת למה שאמר קלייטון - יהיו מי שיגידו שדווקא זוג רווקים עשויים להיות שוכרים בעייתיים יותר, עם ובלי קשר לחיות המחמד שהם מביאים. בזמנו יצא לי להיתקל בלא מעט בעלי דירות שנכוו משוכרים רווקים ולכן הסכימו להשכיר את הדירה רק לזוגות נשואים או למשפחות, שכרתי בזמנו דירה שבחור רווק הרס אותה לפני שעברתי, ובעלת הדירה החליטה שהיא משכירה רק לבחורה מהסיבה הזאת והעבירה אותי ראיון של ממש כדי לוודא שאני באמת בחורה מנומסת ולא רק נראית ככה.
&nbsp
עם ובלי קשר - אם הדירה נמצאת באזור מבוקש, אני ממליצה לבקש ערבות בנקאית. בימינו זה נהיה יותר ויותר מקובל.
 
למעלה