איזה ציור לצייר...?

Peachless

New member
איזה ציור לצייר...?

היי, אשמח לעזרה קטנה-
אני רוצה לצייר ציור לסלון שלי, הספות פרחוניות, ולכן קצת קשה לי לחשוב מה אני מציירת...
מצרפת תמונה של הסלון -מיקום הציור הוא מעל הספה הארוכה.
בתמונה עשיתי ניסיון השתלה של ציור מהמם, רק שאני לא בטוחה שהוא מתאים לכל הבלאגן. אולי צריך יותר לבן בשוליים שלו? (שההתרחשות תהיה במרכז)

אשמח להכוונות כגון כיוון וגודל הקנבס, גוונים, סגנון וכו'.

תודה!
 
למעלה