איזה פרק!!!

Guy K

New member
האמת היא שכן

עכשיו אני מסוקרן לדעת איך היא הסתננה לשם משתמש שנפתח לפני לפחות ארבע שנים?
 

לינה18

New member
בפרק של אתמול

מאוד אהבתי את ברוק. כמו שכבר כתבתי כאן, היא ניראתה מדהים(הכי יפה מכל הפרקים האחרונים, למרות שבכולם היא ניראתה טוב), וחוץ מזה היא שיחקה ממש מצויין(במיוחד בקטע הענק של "אוי ריג'"). בכלל, משום מה היא הזכירה לי בפרק הזה את איך שהיא היתה פעם, וכשאני כותבת פעם, אני מיתכוונת לשנים 98 99, איפה שהיא היתה הרבה יותר בטוחה בעצמה, והתקופה הכי מוקדמת שראיתי בסידרה. וחוץ מזה נורא ריחמתי על ניק בפרק הזה. מיסקן. ואהבתי מאוד איך שהוא שיחק. רק שלא אהבתי את הקטע שבו הוא דיבר מתחת לכובע-רעיון מטומטם לדעתי. וגם בפרקים האחרונים חזרתי לחבב את ג'קי. לדעתי היא חזרה להיות(לפחות בינתיים) אנושית בדיוק כמו שהיא היתה כמו שהיא היתה כשהיא ניכנסה לסידרה וטוב שכך. ושלא יחזירו את המיפלצת המגעילה שהיא היתה קודם.(ואם החיילת במיקרה תקרא את זה, אז במיוחד בשבילה-אני מאוד אוהבת את השחקנית שמגלמת את ג'קי ולדעתי היא תמיד משחקת טוב, אבל היתכוונתי כאן לדמות שלה, לא לשחקנית באופן אישי.)
 
למעלה