איזה עצוב ... אחרי שיגמר משחק החיים כולכם תמשיכו לכתוב ולא תפסיקו להביא חדשות !!!!!!!
ע עומרי פוסומוליפי New member 22/7/03 #1 איזה עצוב ... אחרי שיגמר משחק החיים כולכם תמשיכו לכתוב ולא תפסיקו להביא חדשות !!!!!!!