איזה מזל! איזה מזל שנינט לא תהיה באלופה במקום לירז צ'רכי! שתעוף לשיר שלנו חח..! כולם להגיב.! תמיר.
ע עדן1 האחת New member 15/8/06 #1 איזה מזל!../images/Emo13.gif איזה מזל שנינט לא תהיה באלופה במקום לירז צ'רכי! שתעוף לשיר שלנו חח..! כולם להגיב.! תמיר.
איזה מזל!../images/Emo13.gif איזה מזל שנינט לא תהיה באלופה במקום לירז צ'רכי! שתעוף לשיר שלנו חח..! כולם להגיב.! תמיר.
ר רותמוש המגניבה New member 15/8/06 #3 ../images/Emo45.gif../images/Emo178.gif היא לא מגיעה לקרוסוליים של לירז
M Mini Monster New member 15/8/06 #4 מעולה../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif אסור להחליף אותה בלירז