איזה מזג אויר ../images/Emo186.gif
כל הרחובות מסביב למקום עבודתי מוצפים, ואנחנו קופאים מקור. הגשם לא מפסיק, ברכה ברכה אבל איך נחזור הביתה מלא מכוניות מוצפות ושטוט להן בשלוליות העמוקות שנהיו פה. זה יום בשביל להשאר מתחת לפוך ולא לקום. דרך אגב אני עובדת בהרצליה פיתוח, כנראה שעיריית הרצליה לא לומדת מהנסיון, כל שנה יש פה הצפות והסרט חוזר על עצמו. אז שימרו על עצמכם.
כל הרחובות מסביב למקום עבודתי מוצפים, ואנחנו קופאים מקור. הגשם לא מפסיק, ברכה ברכה אבל איך נחזור הביתה מלא מכוניות מוצפות ושטוט להן בשלוליות העמוקות שנהיו פה. זה יום בשביל להשאר מתחת לפוך ולא לקום. דרך אגב אני עובדת בהרצליה פיתוח, כנראה שעיריית הרצליה לא לומדת מהנסיון, כל שנה יש פה הצפות והסרט חוזר על עצמו. אז שימרו על עצמכם.