איזה כיף לי!!!!!!!

lolo girl1

New member
איזה כיף לי!!!!!!!../images/Emo6.gif

דוד שלי הוא צלם והוא הולך למסיבה של משהו שקשור למשחק החיים.....נראה שזה שהיא מסתיימת ואני באה איתו ואני יכולה להביא איתי מישהו.... איזה כיף לי אני יפגוש את כל השחקנים.....אני יודעת שאני מתלהבת אבל אתם סולחים לי??
 
למעלה