lolo girl1
New member
איזה כיף לי!!!!!!!../images/Emo6.gif
דוד שלי הוא צלם והוא הולך למסיבה של משהו שקשור למשחק החיים.....נראה שזה שהיא מסתיימת ואני באה איתו ואני יכולה להביא איתי מישהו.... איזה כיף לי אני יפגוש את כל השחקנים.....אני יודעת שאני מתלהבת אבל אתם סולחים לי??
דוד שלי הוא צלם והוא הולך למסיבה של משהו שקשור למשחק החיים.....נראה שזה שהיא מסתיימת ואני באה איתו ואני יכולה להביא איתי מישהו.... איזה כיף לי אני יפגוש את כל השחקנים.....אני יודעת שאני מתלהבת אבל אתם סולחים לי??