איזה יופי

cosmomis

New member
עזוב את אבי

הוא עסוק... בשביל זה אני כאן בייב... אז מה!? בקשה תשאר פה תסדר את האנרכיה חח הפורום נופל כזה לא מחזיק בלי מנהלים בקשה תעזור לנו תחזיר אותנו למעלה...
 

orberman

New member
אופסס זה הייתי אני לא שמתי לב

אולי גם עכשיואתה לא מכיר אותי חח אבל אני פה כבר 9 חודשים ! נעים מאוד חח
 
למעלה