אח אח אח...

l i o r

New member
אח אח אח...

בעעע... בלייד אני חבה לך את חיי!! דולי דולי דולי... דולי אצלי בריאה ושלמה... הלכתי לקחת אותה מהחצר האחרוית שלי פואט (תיזהר פואט אני חמה עליך!!) היא בריאה ושלמה, מאוד עייפה (מה עשית לה פואט?). ואפרופו מעשים פואט לא כל ה``שכונה`` (במבטא ערסי) צריכה לשמוע את מעשיך ועוצמת הגניחות שלך... זה רק בלייד למען השם!! חשבתי על זה... וכדאי לי לאמץ את אמישה? הוא יארח קצת חברה לדולי, בא לך אמישה? בלייד אני חייבת לך המון תודה על מציאת דולי, אני אפצה אותך על זה בצורה הולמת... (אם אתה מבין את כוונתי...). בלייד תאכל מנגו, פואט תעשה מרק, וכולם... אל תאכלו מהמרק של פואט... ליאור.
 

@poet

New member
עזבי את כל הקישקושים,אמרת את חמה ?

רגע רגע רגע אמרת את חמה עלי? כי אם את חמה עלי יש לי מרק בשבילך חומד זה בסדר רק בואי תתקרבי עוד טיפה אחותי כן עוד טיפה . אני אביא לך את מרק העיזים הכי טוב בעולם :) poet forums admin
 

Blade

New member
לפואט. רפי גינת אחריך.

פואט, יום אחד יעשו עליך תוכנית שלמה של ``בשידור חוקר``. ואז כולנו נגיד, ``יוווווו.... תמידי ידענו שהוא כזה.....``
 
בליידיניו

פואט אמר שהוא גם רוצה ללטוף את פרוותי המדובללת הוא אומר שצליל הנקניק שצונח על הריצפה לאחר שנמרח על עייני נשמע יותר טוב מגניחה של פמלה אנדרסון אבל בליידי, אני אוהבת רק אותך.... איי!! איי!! אל תבעט בי!! איי איי!! ראיתי שהחלפת לי עיתון בסלסילה שמתחת לכיור... אני ממש מאוהבת... איי איי!! טוב!! טוב!! דיי!! לא לבעוט!! אני הולכת!! איי!
 

l i o r

New member
חמה..

פואט אני תרה אחרייך... ואם זה מעניין אותך דולי אצלי נעולה במרתף... בלייד לפעמים בא לבקר אותה, ``מארח`` לה קצת חברה. (המון לכלוך יש אח``כ... אני צריכה פיליפינית בדחיפות) בלייד לצומת ליבך...
 

Blade

New member
את חייבת לי טובה

יופי.. יופי... אני יושב כאן, וחושב איך לגבות את החוב שלי. יש לי כמה רעיונות בראש. אך בעקבות תלונות של אנשים כאן אני אאלץ לדחות את זה לעת עתה. לבינתיים, חסרה לנו עוזרת בבית, אז אם את יכולה לבוא לעשות ספונג`ה, לנקות את המסך של הטלווזיה, ולעשות כלים וכביסה. אני אודה לך מקרב לב.
 

l i o r

New member
פיליפינית...

אין לך ולפואט איזו פיליפינית בשם סידני או משהו בסגנון...?
 
למעלה