עכשיו מ ע ו נ ן
New member
אחנו? גזענים????
אני מדברת כבר חצי שנה עם מישהו מחברון באי סי קיו בחור שעבד בישראל ממש נחמד היום הוא מספר לי שהוא רצה לעשות מנוי אצל אינטרנט זהב והם סירבו לעשות לו כי הוא ערבי אנחנו גזענים?
אני מדברת כבר חצי שנה עם מישהו מחברון באי סי קיו בחור שעבד בישראל ממש נחמד היום הוא מספר לי שהוא רצה לעשות מנוי אצל אינטרנט זהב והם סירבו לעשות לו כי הוא ערבי אנחנו גזענים?