קרנושה
אני לא אוהב להתחבר לשרשורים לא לי (חוץ מקלאודיה שזו עבודתי!!!!) ואני רואה שדרדסית בינתיים לא עונה....... ואת שם בהונגריה ממתינה .... וגם מזמן לא דיברנו...... אז, מה שלומך? והילדים, והבעל? וחמתך? מקווה שהכל טוב שנה טובה קרנושה קסאנם , חויג´ ווייג´ חתולון