אחותי

קרנושה

New member
אחותי../images/Emo140.gif ../images/Emo10.gif

הצטערתי מאוד לשמוע!! מחזיקה לך אצבעות לפעם הבאה ושולחת לך מפה המוןן
ים תרגישי טוב!! אוהבת אחותך!
 

חתולון*

New member
קרנושה

אני לא אוהב להתחבר לשרשורים לא לי (חוץ מקלאודיה שזו עבודתי!!!!) ואני רואה שדרדסית בינתיים לא עונה....... ואת שם בהונגריה ממתינה .... וגם מזמן לא דיברנו...... אז, מה שלומך? והילדים, והבעל? וחמתך? מקווה שהכל טוב שנה טובה קרנושה קסאנם , חויג´ ווייג´ חתולון
 

קרנושה

New member
אצלי הכל טוף....

תודה.....ובעלי בישראל ישוב בסוף החודש.. והילדים במעון.... וחמותי במקומה מונחת!! שששש לא להעיר אותה אחרי גל פקודות שקיבלתי קודם...... הקיצר הכל מכל טוב! והעוגותתתתתת יה אלוהיםםםםםםם כעת צריך לעודד את ריקי!
 

חתולון*

New member
שנה טובה קרנושה

לא כל כך מעודכן בקשר לאחותך הגעתי רק לפני שעתיים מחר אשתדל לדבר איתה בפון, מקווה שהיא בסדר אם את כאן וצופה, תישלחי מסר(דרדסית) ביי קרנושה חתולון
 

liz_liz

New member
דרדוס ....

שולחת לך חיבוק ונשיקה ... ותאמיני לי יהיה בסדר ....
ליז.
 

חתולון*

New member
רק שיהיה מול העיניים,

דרדסית עדיין לא הגיבה לכאן תיכנסי בפנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חתולון
 
למעלה