מי אמר שאין גברים טובים??? ../images/Emo163.gif
גברים.....אישיות או תופעה כמה דברים עלינו הגברים..... הם אומרים שיתקשרו..אך לעולם לא עושים זאת הם אינם יודעים לערוך קניות הם מתנשאים הם תמיד מתעקשים לנהוג (כי הרי נשים לא יודעות לנהוג) הם משאירים מושב אסלה מורם..(מה רע) הם תמיד עייפים כאשר מתחשק לך לעשות משהו..(חוץ מסקס) אחרי הפגישה השלישית הם נהיים קמצנים.. ואחרי הרבעית מרשים לעצמם להפליץ בנוככותך...(גם זה קורה..חחח) הם מאבדים דברים ועוד מצפים שאת תדעי היכן הם (..חוצפנים) הם נותנים מתנות שימושיות...(ויברטור....חחחחח) וכל זאת תודה ג´נבייב ריצ´ארדסון