אז תגידו.....

DarkMagician

New member
אז תגידו.....

מי ששלח בסוף את המכתב לSTARWARS.COM, קיבל את התשובה בסוף? אני מתתתתתת לדעת!!!!!!!! ותתחדש על הניק ZVIPER אאהה סליחה VAMPHANTOM!
 
למעלה