אז נפתח שרשור חדש, ונקבל הסכמה...

לחש האש

New member
אז נפתח שרשור חדש, ונקבל הסכמה...

של כולם. דברי לחש האש- יפה אמרת קסום וזה הציטוט מה שאמרת - "כולנו, אני ואתה, רונית והלוחש, רפי וחזי צריכים לדאוג שהשלטון החדש יעשה הכל למען ראש העין רבתי." ואני מוסיף לא רק אנחנו, אלה כל מי שיכול ומסוגל... אם נפסיק להתמקד על האשמות, וכינויי ליצנות, וכל היוצא בזה... ונתמקד בדאגה איך נקבל את שלנו בתבונה, נצליח. אני בעד. אז בואו נתייצע אך ומה לעשות. בכדי שנקבל... במקום להיתנגח אחד בשני, והשלישי יהנה... יום טוב לכולם, עד כאן. דברי קסום ברועש
- אז ניפגש כולנו בלשכת ראש העיר? מה דעתך איש?? אתקשר למזכירת ראש העיר כדי לתאם מפגש חברי הפורום בלשכתו, מפגש בו נגיע כולנו ונקיים שיחות עומק עם ראש העיר על מה שנעשה, מה שלא נעשה ועל מה שייעשה... אם תהיה הסכמה של כל החברים פה למפגש המדובר, הגיבו בחיוב לרעיון זה ונצא לדרך. אין לי כל בעיה, רק שאני ביישן נורא, אהיה זנב לאריות, ואתה ראש לשועלים... אבוא כתוספת לגרש את הזבובים... ולעשות איזון לריצה המהירה... ואתה תעשה בערמומיות בתבונה ובחוכמה... אז מי שבאמת איכפת לו!!! יגיב כאן בהסכמה. לא חייבים לבוא כולם, רק שיסכימו לדרך של שלום, כולם!!!
 

kasum47

New member
המפגש... בקרוב.

ראש העיר יתן הסכמתו למפגש... האם יש מצטרפים נוספים מלבד הלוחש... שתבין איש הלחש, אני ציפיתי ממך לתשובה מוחלטת למפגש זה ונורא התאכזבתי לקרוא את השורות ומה שמרומז בהן. בהיותך פעיל בפורומים השונים, אני נוטה להבין שזה מתוך איכפתיות לעיר בה כולנו גרים ולא רק לדסקס על הא ועל דא. לכן, חשוב מאד שתביע הסכמתך בהחלטיות ואפילו יותר מכך... לתת לאחרים כח במסר הנכונות למפגש ולא הססנות של זנבות. לחש לחש... תן תשובה החלטית ללא כל ספקות. כולנו נגיע יחד לראש העיר ואת פרוטוקול המפגש ותוצאותיו נפרסם כאן בפורום. אעניין אף את העיתונות המקומית שיתנו לכך חשיפה תקשורתית הולמת. האמן לי שהמפגש הזה יתן לכולנו תשובות, ולא נהרהר ונרים קול קורא של ספק לגבי עתידנו החדש בראש העין.
 

לחש האש

New member
אל תדאג קסום...../images/Emo6.gif

מאז שיצא החוק שאסור לקצץ את הזנב... הזנב כל הזמן מחובר לגוף. אם קיים בגוף ראש. את האי מחוייבות לבוא, ורק להסכים, הבאתי לאלה שקשה להם לבוא... שלא ימנעו את עצמם, ולהיות שותפים במבצע הפורום... חכה ונראה, למי באמת איכפת... ומי באמת סתם מקטר ומתלונן...
 

kasum47

New member
אז ניפגש במפגש???

למה אתה מתחמק מתשובה ברורה...? אתה בא או לא בא. ענה בכ-כן או לא. את הזנבות תשאיר לבדיחות. מדוע רונית ורפי לא מגיבים? האם יבין יצטרף? ומה עם כל הצופים שנכנסים ונעלמים... אגב, רונית אמרה לי ב"לחש" שמיכאל נמצא פה... אם תראה אותו ספר לו על המפגש. תגיד, רוני ויובל גם נכנסים לפה ב"שקט"? לא חייב להגיב על השורות האחרונות. התשובה הכי חשובה היא אם אתה מגיע.
 

yavin

New member
אני יגיע

מקוה שעוד חברים יגיעו ננסה לצרף לפורום עוד חברים שאכפת להם מעירנו. הם יתעדכו מעט ויכנסו לעניניים ויחדיו כולנו נצא לקראת ה"הווה החדש"
 

לחש האש

New member
אני רואה שאתה מאוד רציני ועצבני...

מה תשובתי לא ברורה לך???? ואם היא לא ברורה אז אני אענה לך בכן ולא. תשובתי היא, כן!!!!!!!!!!! אך תראה חוץ ממני ממך ומיבין,אף אחד לא מגיב ומשתתף, לאף אחד לא אכפת. אוהבים רק להתוכח ולעקוץ מזה הם נהנים ומתענגים, אוהבים להרע ולהזיק, וכשמגיע הרגע האמיתי, להוכיח שהם באמת מתכוונים לשפר, אף אחד לא מתייחס.
 
למעלה