אז מה למדנו מזה?

אייבורי

New member
אז מה למדנו מזה?

בכל פעם שקשר זוגי מסתיים, הדודה שואלת אותי

"אז מה למדת מזה ?"

ואני שואל אותכם, מה למדתם מהקשר הזוגי האחרון שלכם ?
 

בדד1

New member
לא כלום

והכל - ואם לא הכל אז הרבה

שכל קשר שמתחיל לומדים מחדש את הכל
ושום דבר שהתאים בקשר אחד לא מתאים לקשר חדש

וכשנגמר הקשר (אם נגמר)
יבואו ויגידו לנו שלא למדנו כלום
וישאלו מה למדנו מהקשר הקודם
 

בדד1

New member
למדתי המון

לגבי אותו הקשר בלבד

נראה לי שהדודה שלך מדברת פולנית
 

עוקצני

New member
למדתי

שבכל פעם שהקשר הזוגי שלי מסתיים אני מתחיל אותו מחדש.
 

Prince315

New member
בשתי הדרכים

כל מנהל דוגל בדרך אחרת,
אני משלמת בכתומים.

 

N D R

New member
אני משלם ב- back to back. רק כשאני מקבל

אני מעביר.
 
למעלה