אז מה יקרה קודם? איידול או ביטול שידורי סטאר?
LeAnnDylan Well-known member 5/12/08 #2 שאלה טובה לפי מה שהבנתי סטאר וורלד ירד קודם, אבל בשביל אלה עם הוט אני אקווה שלא
א אני עזרא New member 6/12/08 #3 חוץ מלדעת שזה בשידור ישיר, זה סתם ניג'וס כמות הפרסומות שם הופכת כל צפייה למבחן סבלנות כבר עדיף לראות בערוץ 3 כשזה רצוף ומתורגם (כדי להבין את כל מה שסיימון אומר)
חוץ מלדעת שזה בשידור ישיר, זה סתם ניג'וס כמות הפרסומות שם הופכת כל צפייה למבחן סבלנות כבר עדיף לראות בערוץ 3 כשזה רצוף ומתורגם (כדי להבין את כל מה שסיימון אומר)
LeAnnDylan Well-known member 6/12/08 #4 האמת שלא עדיף להוריד ככה רואים אפילו לפני סטאר וורלד וזה נטול פרסומות D::