אז מה הם אומרים?

Nogmor

New member
אז מה הם אומרים?

אני ראשון: דניאל: אז אני רוצה אחד מק'רויאל 300 גרם חריף, ציפס, קולה. אתה רוצה משהו?
 

subatoi

New member
דניאל:

"לא, אני לא יוצא איתו. כן, אני פנוי." (אסוציאציה מפרק של סיינפלד)
 

dvirsasson

New member
אני :)

המלצר: מנת היום היא גולגולת סגולה עם זחלי גואולד בצד
 

tigery

New member
דניאל

שויט אין כסף טוב במילא הם לא יכולים להרוג אותי
 

nzkiwi

New member
זה שעומד: סליחה זה השולחן של ה...

דניאל: כן, זה השולחן של החנונים...
 

ilovenewyork

New member
השיחה בין דניאל למלצר

WAITER: So – what can I get for you? DANIEL: Menus? WAITER: We don’t need them here – just order what you’d like. DANIEL: OK, I’ll have the truth, with a side order of clarity, please. WAITER: Nop, we don't serve that in here ! DANIEL: Damm! , So what about chickens ?
 

nzkiwi

New member
one of us ../images/Emo3.gif

Hi lenin972! good to see you here pal! Sorry I couldn't meet you in mexico...​
 
למעלה