אז כמה חכם או חכמה הם צריכים להיות?

../images/Emo9.gif

מצאתי את התמונה שלך....... ואתה צודק,לא משלמים לי בשביל לחשוב
 
חייבת להיות חכמה.

אחרת אין מצב. חייבת להיות רגישה. לא מכוערת. בהחלט לא חייבת להיות יפה למרות שאומרים שאני כן. חשוב לי שיהיה איזה שהוא חן.. משהו מתוק בפנים. ושובבות קטנה שמתפרצת לפעמים..
 
בעייני חוכמה וחדות מחשבה זה סקסי

ככה שכמה שהוא יהיה "לא מושך" על פניו, אני לא אראה את זה... חיבור מנטלי חזק ילך הרבה יותר רחוק מבחינתי מאשר עוד איזה פרצוף יפה. חתיכים משעממים אותי.
 

פיןBALL

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo8.gif יצאנו פעם?!

אני לא נמשך לטיפשות. זה לא אומר שלא אוננתי בחיי מול דוגמניות פלייבוי על גבי עיתונים או מסך שהיו בובות בארבי מסולקנות בלונדיניות ודפ"ריות למשעי (כך לפחות זה נראה). אבל בעולם המציאותי היא חייבת להיות עם פיקחות, חוכמה רגשית וקצת אינטיליגנציה...!
 
אני כמו הדיילת...

חוכמה ושנינות מושכות אותי עד לכדי עיוורון ...לא 'רואה' את הצד הפיזי...
 
על מאהבת לא מתפשרים

כדאי מאוד שהיא תהיה נאה ומושכת לפי טעמך....בלי משיכה מינית לא שווה שום דבר,. וגם לא מתפשרים על מה שבקודקוד מבחינתי לפחות ,.. יש כאלה שיבליגו כאן
זה לא מה יותר חשוב ממה זה חשוב באותה מידה. צריך שתהיה כימיה.
 

ShantiBaba

New member
אם כבר...

אז שתהיה שווה גם פיזית וגם מנטלית.. הכל מגיע מהמח !! איך אפשר להשקיע במשהו שלא עושה לך את זה ?
 

בוא גד

New member
אני...

לא חושב שאוכל להיכנס למיטה עם אהבלית מושלמת. והרי חלק מהסקסיות נעוץ במידת האינטליגנציה. ובחורה "כוסית", שמוחה ריק, לא תוכל לשדר סקסיות, אלא "דיקטיות". תשובתי תיאורטית גרידא, מאחר שבפועל לא הזדמן לי לשקול את העניין. למזלי, הבחורות, שעמן התחברתי ושאליהן התקרבתי, היו תמיד אינטליגנטיות במידה מספקת. ועכשיו, אם אני חושב על זה קצת יותר, אז זו יכולה להיות חווייה מעניינת לנסות ולעשות סקס עם "כוסית" אהבלית. חוויות חדשות הן תמיד מעניינות. אם אנסה זאת, אודיע אם בעתיד אהיה יכול להיכנס למיטה עם אהבלה מושלמת...
 

samantha1jones

New member
הוא חייב להיות חתיך הורס

ולדעת לזיין. אני דווקא מעדיפה שלא יהיה מבריק ומצחיק ומושלם, זה סתם מסבך את העניינים.
 
למעלה