אכן... הישיבה מלאה באנשים בסגנון הזה... (גם עלי אופציית בית המדרש לא היתה חביבה...חחחחחחחחחחח)
א א נ י ה ו New member 24/12/02 #19 אכן... הישיבה מלאה באנשים בסגנון הזה... (גם עלי אופציית בית המדרש לא היתה חביבה...חחחחחחחחחחח)