Oukami Kun
New member
אז התחלתי את עונה 4,
ושוב דילגתי על האודישנים, כי למי אכפת מהם
זה מה שכתבתי תוכדי צפייה בפרקי הוליווד (היו 4! זה המון!):
אין מצב שגם בעונה הזאת האודישן הראשון שרואים בהוליווד זה של הזוכה. מה זה כאילו נבואה? מדהים בעיני.
אני שונא את זה שיש ארבעה שירים לבחור מביניהם ואז כולם שרים את אותו השיר. מזכיר לי את 'כוכב נולד', כשעוד יצא לי לראות את זה. וזה ממאיס עליך שירים ממש טובים.
יש סגמנט על רוקרים, שזה כבר טוב- השמות בו בייס וקונסטנטין מצלצלים מוכר...
שלב הקבוצות היה מוצלח, אבל הוא תמיד מייצר מלא דרמות, אז לא פלא.
אני רשמית שונא את Sugar pie honey bunch .
התכנית סולואים הייתה מעניינת, כמה ביצועים מעניינים. סך הכל בחירות טובות.
התוכנית האחרונה מתחילה להראות כמו העונות המאוחרות יותר – העלייה במעלית, ההליכה וכו'.
אהבתי שיש טופ 12 בנים וטופ 12 בנות ושזה בהצבעה, כמו בעונה 11.
טוב לא התמקדתי יותר מדי במתחרים אבל נראה לי שיש טופ 24 נחמד. ברור לי שאני אהיה בעד קונסטנטין ובו בייס, כי הם רוקרים וכיוצ"ב אבל נראה מי עוד יתחבבו עליי.
יאללה טופ 12!
ושוב דילגתי על האודישנים, כי למי אכפת מהם
זה מה שכתבתי תוכדי צפייה בפרקי הוליווד (היו 4! זה המון!):
אין מצב שגם בעונה הזאת האודישן הראשון שרואים בהוליווד זה של הזוכה. מה זה כאילו נבואה? מדהים בעיני.
אני שונא את זה שיש ארבעה שירים לבחור מביניהם ואז כולם שרים את אותו השיר. מזכיר לי את 'כוכב נולד', כשעוד יצא לי לראות את זה. וזה ממאיס עליך שירים ממש טובים.
יש סגמנט על רוקרים, שזה כבר טוב- השמות בו בייס וקונסטנטין מצלצלים מוכר...
שלב הקבוצות היה מוצלח, אבל הוא תמיד מייצר מלא דרמות, אז לא פלא.
אני רשמית שונא את Sugar pie honey bunch .
התכנית סולואים הייתה מעניינת, כמה ביצועים מעניינים. סך הכל בחירות טובות.
התוכנית האחרונה מתחילה להראות כמו העונות המאוחרות יותר – העלייה במעלית, ההליכה וכו'.
אהבתי שיש טופ 12 בנים וטופ 12 בנות ושזה בהצבעה, כמו בעונה 11.
טוב לא התמקדתי יותר מדי במתחרים אבל נראה לי שיש טופ 24 נחמד. ברור לי שאני אהיה בעד קונסטנטין ובו בייס, כי הם רוקרים וכיוצ"ב אבל נראה מי עוד יתחבבו עליי.
יאללה טופ 12!