אז התחלתי את עונה 4,

Oukami Kun

New member
אז התחלתי את עונה 4,

ושוב דילגתי על האודישנים, כי למי אכפת מהם

זה מה שכתבתי תוכדי צפייה בפרקי הוליווד (היו 4! זה המון!):

אין מצב שגם בעונה הזאת האודישן הראשון שרואים בהוליווד זה של הזוכה. מה זה כאילו נבואה? מדהים בעיני.
אני שונא את זה שיש ארבעה שירים לבחור מביניהם ואז כולם שרים את אותו השיר. מזכיר לי את 'כוכב נולד', כשעוד יצא לי לראות את זה. וזה ממאיס עליך שירים ממש טובים.
יש סגמנט על רוקרים, שזה כבר טוב- השמות בו בייס וקונסטנטין מצלצלים מוכר...
שלב הקבוצות היה מוצלח, אבל הוא תמיד מייצר מלא דרמות, אז לא פלא.
אני רשמית שונא את Sugar pie honey bunch .
התכנית סולואים הייתה מעניינת, כמה ביצועים מעניינים. סך הכל בחירות טובות.
התוכנית האחרונה מתחילה להראות כמו העונות המאוחרות יותר – העלייה במעלית, ההליכה וכו'.
אהבתי שיש טופ 12 בנים וטופ 12 בנות ושזה בהצבעה, כמו בעונה 11.
טוב לא התמקדתי יותר מדי במתחרים אבל נראה לי שיש טופ 24 נחמד. ברור לי שאני אהיה בעד קונסטנטין ובו בייס, כי הם רוקרים וכיוצ"ב אבל נראה מי עוד יתחבבו עליי.
יאללה טופ 12!
 

Oukami Kun

New member
טופ 12 בנים

ארבעים דקות להכניס 12 ביצועים זה לא פשוט, וריאן רץ על המתמודדים כמו הוריקןן. מצד אחד זה נחמד כי לא ממלאים אותנו בבולשיט אבל מצד שני מרגיש שהכל דחוק.
ולביצועים:

ניקו סמית' – Part Time Lover
טוב לא ביצוע מהסרטים אבל הוא יישאר ללא ספק. 6

סקוט סייבל – You Are My Lady
לא אהבתי אותו לאורך הוליווד, הוא עיצבן אותי. לא אהבתי את הביצוע אבל יש לו יכולות לא רעות... 5

אנת'וני פדרוב – Hold Onto the Night
מאד הזכיר לי את קליי אייקן לאורך הוליווד ושמחתי לראות שגם השופטים חשבו ככה באודישן. ביצוע נחמד. לא מדהים אבל נחמד. 6

בו בייס – Drift Away
עם כל אהבתי לרוק, זה היה כל כך ממוסחר שזה עיצבן אותי. למרות שללא ספק נהנתי מזה יותר מכל השאר. 8

טראוויס טאקר – My Cherie Amor
אני אוהב את השיר מאד ולא שנאתי את הביצוע יותר מדי. 6.5

קונסטנטין מרולס – Kiss From A Rose
התחיל חלש אבל כשהוא הגיע לפזמון הוא היה ממש מגניב. מחבב אותו כרגע יותר מבו, אבל הביצוע לא היה יותר טוב... 7.5

דיוויד בראון – Never Can Say Goodbye
חביב. לא משהו שאזכור לעד, אבל חביב. 7

ג'ראד ייטס – How Could I
אממ... מה? למה הקשבתי לזה? 3

אנוואר רובינסון – Moon River
ראסטה מאן! הייתי בעדו בהוליווד, ואני שמח שהיה לו ביצוע טוב. התחיל טיפה חלש אבל סיים מעולה! 8, אפילו 8.5.

ג'אד האריס – Travelin' Band
או סוף סוף מישהו עם קצב. ביצוע ממש מוצלח בעיני. 8

ג'וזף מורנה – How Am I Supposed to Live Without You
בעעעע כמעט נרדמתי באמצע. מה זה השירים המשעממים האלה? לפחות הוא לא זייף במיוחד... 5

מריו וסקווז – Do I Do
לכל אורך הוליווד הראו אותו מלא וכל מה שחשבתי זה 'דושבאג'. הוא שר מעצבן והוא זייף המון בשיר הזה. ואפשר להפסיק עם סטיבי וונדר כבר? 4

סך הכל תוכנית מ-ש-ע-מ-מ-ת, היו איזה שלושה-ארבעה ביצועים שהיו חביבים, אבל סך הכל הם רובם הלכו על שירי פופ רכים ומשעממים. או על סטיבי וונדר. מה גם ש40 דקות לכל 12 הביצועים זה לא ממש מספיק, למרות שאני מעדיף את ה מאשר שיימתחו אותי לאורך שעתיים. מקווה שהבנות ייתנו בראש.
 

SHTRUDIDI

New member
היו פה כמה ביצועים שאז ממש אהבתי

מאריו

בו

וניקו.

מי שממש עיצבן אותי בשלב זה היה קונסטנטין.
הרגשתי שהוא כבר לא מתאמץ אפילו לשיר, אלא בעיקר עושה פוזות רוקר וחיוכים כאילו סקסיים. בעעעעעעע
 

M o n t i

New member
עונה 4


העונה ה-1 שראיתי וללא ספק אחת העונות שאני אוהב עד היום.
וונזל
.
 

SHTRUDIDI

New member
עונה 4 הייתה כיפית

שוגר פאי

אוי, כמה ביצועים היו שם לשיר הזה. ואז גם הוא בוצע בשלב הטופ 12 בנים

זה היה הביצוע האהוב עליי בגלל מריו

http://www.youtube.com/watch?v=XXG45nNTsx8

לא זכרתי את הקטע של האודישן של הזוכה ראשון בהוליווד.
זה קרה בכל העונות בין 1-4?
 
למעלה