אז החלטנו

gabylevy2003

New member
אז החלטנו

לסיים בסרי לנקה. ההחלטה הייתה פשוטה - לא הייתה לנו ברירה אחרת מבחינת הטיסה חזרה לארץ (סיפור ארוך) ובכל זאת מלכתחילה קיווינו שפעם נוכל להגיע לשם (אומנם לא לתקופה כ"כ קצרה). אז יש לכם המלצה איך להתפנק שם 7 ימים? מתאים לנו לשכב בחוף הים הכי יפה שאפשר למצוא בזולה, ואולי להתרחק לאיזה יום יומיים אם יש איזו נקודה שהיא בגדר "חובה לראות" תודה מראש!
 
חוף בשם UNAWATUNA

זה חוף קסום קסום בדרום האי הוא אמנם נפגע קשות במונמי אבל לקראת ספטמבר כל השיפוצים אמורים להסתיים זה החוף הכי יפה בסרי לנקה לדעתי רק תלוי מה נשאר ממנו זול , מיוחד וקסום. אם אתם צריכים מלון ממש אז קצת צפונה בבנטוטה יש מלונות נחמדים על החוף. בכל מקרה העונה מכתיבה לסוע לחופים הדרום מערביים או דרומיים לא למזרח. ואם יש לכם יומיים אז NUWARA ELIYA שזה איזור גידולי התה הוא חובה !!!!!! יפה שם שזה פשוט לא יאומן גם הדרך גם האיזור גם האנשים גם הכל !!! איך אני אכולת קנאה הייתי כבר 4 פעמים ואני חוזרת לסרי לנקה בשניה שאני אוכל שוב.
 
למעלה