אז די

RNaon

New member
אני מחפשת את הקשר בין ההודעה שכתבתי

להודעה שכתבת, ואני לא מוצאת
או שאת סתם לא יודעת לשרשר.
 
סילאר הוא פסיכופת

וגם אני משהו בכיוון.... בגלל זה אני אוהבת אותו
לא אכפת לי שהוא מכוער אחושלוקי
 
תפסיקי!

גם אם זה בצחוק, זה מתחיל להימאס עלי שאת מתעצבנת על אנשים בגלל הדעה שלהם! זה פורום ולא דיקטטורה (טוב, זו כן דיקטטורה, אבל לא שלך.) ולאנשים מותר להביע את דעתם בלי שמעריצה פאנאטית תקפוץ עליהם ותקרא להם חוצפנים ולהודיע שמגיע להם להיסקל! באותה מידה אני יכולה להכריז שאת סתם מפגרת ושדי.אל הוא האלוהות על פני האדמה ואת לא היית מרגישה בנוח עם זה, נכון? אז תפסיקי עם זה!
 

auah vfuxht

New member
אני שרופה על סיילר

ואני ממש לא שטחית. הוא הכי סקסי אבל לא בגלל המראה אלא בגלל האישיות. איך הוא משחק רוצח סדיסט שאוכל מוחות זה פשוט מדהים. גם הדמות יפה וגם רואים בה את העומק- הוא אינטיליגנט וקר רוח שיודע מה הוא עושה וזה מה שנותן לו מראה של סקס אפיל. הוא דמות מורכבת, מעניינת ואני חולה עליו.
 

נעה666

New member
*נשימה עמוקה*

(אם מישהו יתעצבן עלי בעיה שלו) סילאר אומנם מושלם מבחינת אופי אבל הוא לא אוכל מוחות! אף אחד לא אומר את זה והוא לא צריך לאכול מוחות בשביל הכוח שלו! והוא לא סדיסט. הוא רק חושב שלאנשים האלה לא מגיעים הכוחות שלהם והוא ממש צודק. כל כוח בעולם צרין להיות שלו.... אבל כל דבר אחר שכתבת נכון לגמרי....
 

Slow Cheetah

New member
לא ממש צודק..

אני גם לא מאמינה שהוא אוכל מוחות. עם כל הכבוד לזה שהוא משוגע וחושב שלא מגיע לכל שאר האנשים כוחות, ובגלל זה הוא צריך לרצוח אותם ולקחת להם אותם, זה לא הופך אותו למשוגע עוד יותר ולקניבל. סיילר הוא רוצח שלוקח לעצמו כוחות של אחרים, אבל הוא פשוט לקניבל. אני מניחה שהוא משאיר שם איפשהו [בזירת הפשע] את המוח. סיילר לא מושלם מבחינת אופי, כי אין דבר כזה "מושלם". הוא סדיסט, כי הוא חושב שמה שהוא עושה זה טוב [אולי לעצמו, אבל לא משנה], ולא משנה לו שהוא רוצח אנשים בדרך. ד"א, לפי דעתי לסיילר אין סקס-אפיל.
 

papapa

New member
פיטר....

הוא רכרוכי ומעצבן. גם אמא שלו ....יאק. וכשחושבים על זה, גם ניית'ן. איזו משפחה מיותרת..
קלוד הוא המלך
אני ממש מקווה שמתישהו יהפכו אותו לדמות יותר מרכזית
 

DshirD

New member
לאא

הוא לא רכרוכייי הוא פשוט טיפה יותר רגיש מגברים אחרים P:
 

papapa

New member
כן הוא כן.

כמה כיף שיש את קלוד שפוצץ אותו במכות כל הזמן עד שהחמור הזה למד לשלוט בכוחות שלו
חבל שזה לא לקח יותר זמן
אני עדיין חוזר ואומר שקלוד הוא הדמות הכי אדירה בסידרה הזו
 

shirki3

New member
אנדו חמוד. אני אוהבת יפנים ../images/Emo98.gif

הירו בכלל מושלם.
 
למעלה