אז אחרי הניצחון הגדול..

Pure M

New member
אז אחרי הניצחון הגדול..

מישהו פה חושב שהיינו משיגים את הניצחון הזה עם שמיר? תפרטו, בבקשה. ראו במהלך המשחק בצורה ממש בולטת את היחס האישי של המאמן החדש, אני חושב שזה היה גורם שהשפיע, לגרום לשחקנים לשחק בשבילו. בנושא הזה.. האם אתם חושבים שזיו ארז צריך להישאר כמאמן קבוע או רק כמאמן זמני? פתחתי סקר חדש בפורום בנושא הזה, אתם מוזמנים להצביע ולהגיב כאן.
 

AmiTutiT14

New member
זה בדיוק הדבר הראשון שחשבתי עליו כשנגמר

המשחק- לדעתי כן היינו מנצחים את המשחק הזה עם דנשה, כי זאת הדפקה בקבוצה הזאת, היא מנצחת קבוצות חזקות ומפסידה לקבוצות חלשות. היום ניצחנו גם בגלל זה וגם בגלל הזעזוע, תמיד אחרי זעזוע שכזה שחקנים נותנים את הנשמה כי הם יודעים שאם הם יפסידו זה עלול לעלות להם בפנסיה. סלח לי שאני לא מצביעה בסקר, אני עדיין לא מכירה את זיו ארז וקשה לי לשפוט לפי משחק אחד. צריך לראות מה יהיו ההישגים בסוף העונה, למרות שגם אם הוא יצליח זה עדיין קצת מסובך להשאיר אותו בתור מאמן ראשי בגלל שאין לו נסיון עם בחירה ישירה של שחקנים, אין לו ניסיון כבד באירופה... אגב, לדנשה היו את שני אלה. אבל זה לא משנה, הרי הוא לא ישאר כמאמן וקטש יאמן בעונה הבאה.
 

Pure M

New member
כן,

גם לי ממש קשה להחליט כרגע. ולגבי המשחק.. אני ממש לא בטוח שהיינו מנצחים. גם מול ראשון אמרו שזה להיות או לחדול, ועדיין הפסדנו.
 
לעניות דעתי

היינו מנצחים גם עם דנשה. פשוט מאוד מכיון שהקבוצה שלו בנויה לנצח במשחקים גדולים. זו הסיבה שיש לנו גביע השנה ובליגה הפסדנו 3 פעמים לאשקלון ולראשון לציון בבית. אני מקווה לעומת זאת שאצל זיו נהיה גם קבוצה של משחקים קטנים אבל חשובים. בכל אופן, במצב שנוצר, כל משחק הוא משחק גדול ועם הגב אל הקיר ונראה לי שיש סיכוי שנראה כמה נצחונות די משכנעים בשבועות הקרובים ואולי אפילו יותר מזה...
 

vatta 1000

New member
אתה תמיד אופטימי

אבל נראה לי שהמבחן האמיתי, היא שבוע הבא בחולון.
 
בזה אנחנו מסכימים

אבל מצד שני, לפחות הבטחנו את ההישארות בליגה... אופטימי כבר אמרנו?
 
למעלה