אזור תל-אביב,רפורמה או לא רפורמה...,

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
למעט קווי לילה ותלמידים

הקווים הנ"ל עברו למטרופולין ב2/5/2010
והקווים של אגד עברו למטרופולין ב1/1/2011
למעט קווי לילה ותלמידים
קווי הלילה 229 ו-230 עברו בקיץ 2010.
קווי התלמידים בשרון עברו עם פתיחת שנת הלימודים תשע"א.
מאוחר יותר אחרי מעבר יתר קווי הפעלת "אגד", עבר גם קו הלילה 231 ל"מטרופולין".
 

אלון 58

New member
אני מקפיד על תאריך ושעה נכונים ב-
שלי,

חשבתי שאז מטרופולין כבר הפעילה את 47 ו-149
אתה בטוח בתאריך?
אני מקפיד על תאריך ושעה נכונים ב-
שלי,
כך שזה נכון,גם אם נאמר שהמקרה של העברת קווים בין חברות לא קשור בהכרח לרפורמה של יולי 2011.
 

nautilus11

New member
באוגוסט 2010 נסעתי עם 47 במטרופולין בוודאות

אני מקפיד על תאריך ושעה נכונים ב-
שלי,
כך שזה נכון,גם אם נאמר שהמקרה של העברת קווים בין חברות לא קשור בהכרח לרפורמה של יולי 2011.
באוגוסט 2010 נסעתי עם 47 במטרופולין בוודאות
 

אורי404

New member
צולם בשנה האחרונה, ש"דן" הפעילו את הקווים

90-705-01 / דן
קו 47 ברחוב אלנבי.
לידו 91-023-01 / דן כקו 149.
צולמו ב-22/10/2010.
צולם בשנה האחרונה, ש"דן" הפעילו את הקווים
חלק גדול מהאוטובוסים האדומים (כמו 91-023-01) הושבתו. אולי גם 023 עצמה.
 

אורי404

New member
סביבות 2000-2001

מאיזה מודל הם...?
למיטב ידיעתי הם ממודלים מתקדמים,למה הושבתו?
סביבות 2000-2001
הקווים הבינעירוניים השונים עברו מהפעלת "דן".
כמות הבינעירוניים הדרושה כיום ל"דן" פחתה, באופן משמעותי וזו מבין הסיבות להשבתתם.
 

אלון 58

New member
כבר עדיף אולי למכור אותם...,

סביבות 2000-2001
הקווים הבינעירוניים השונים עברו מהפעלת "דן".
כמות הבינעירוניים הדרושה כיום ל"דן" פחתה, באופן משמעותי וזו מבין הסיבות להשבתתם.
כבר עדיף אולי למכור אותם...,
מכונות ישנות יותר אצל אגד למשל,עדיין עוברות לאט-לאט לחברות פרטיות.
 

אלון 58

New member
דוקא לי הוא היה נוח בכמה מקרים...,

אחד הקוים הכי מפותלים בגוד דן
טוב שבוטל
דוקא לי הוא היה נוח בכמה מקרים...,
כי השתמשתי בו בקטעים "הלא מפותלים" (למשל מהיכל התרבות עד לה-גוארדיה ולהיפך).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה