אורי ונועם! הייתם בטלויזיה!!!!!!!!!

a r i e l ariel

New member
את זה אני יודע

אבל בארץ מראים את המפה עם יש"ע למרות שהשטחים לא סופחו
 

קובי00

New member
ההיתמקדות בישראל היא בגלל

שרוב הצופים של הערוץ הם מישראל וגם רוב הכסף שמגיע לערוץ מקורו בישראל וגם בגלל שיש לו אולפנים בישראל ולכן הועלתה פעם הצעה להפוך את הערוץ הזה לערוץ הסברה ישראלי שישדר למדינות ערב...
 
לדעתי זו טעות

גם אם רוב הצופים הם ישראלים, אני בתור מטאורולוג חובב אשמח מאוד מאוד לשמוע מה קורה בירדן, מצרים, לבנון וסוריה ואם אפשר אז גם בסעודיה, בקיצור בכל אזור בו קולטים את הערוץ. כפי שאמר ניל למזג-אוויר אין גבולות. בעיקר בחודשיים הקרובים יהיה מזג-אוויר מעניין מאוד ברוב המדינות שציינתי. עוד סיבה שזו טעות היא שהתמקדות כזו מנפנפת מהתוכנית את הצופים הלא-ישראלים, וחוץ מהעובדה שזה סתם חבל זה גם מרגיז (אותם) לחינם.
 

m70

New member
אהבתי את הגרפיקה בטעם של פעם

מזכיר תכניות של פעם.
 

cumulonimbus

New member
אם כבר מדברים על תחזיות של פעם,

בחורף 91-92 הייתי לפעמים צופה בתחזיות של ירדן, והחזאי שם היה מציג מפה סינופטית שהיתה מסורטטת עם... טושים !!
 

niv ron

New member
הוא באמת מאוד נחמד ומצחיק.השיר בסוף

דרך אגב נראה לי ששמעתי בו משהו על אלוהים,מה שלא מפליא בערוץ הזה שכולו תוכניות דת.לעומתו החזאית מערוץ 2 היא פשוט אסון.לפי מה שהבנתי היא מאלו שלא רק מדקלמות אלא גם מכינות תתחזית, אבל התחזיות שלה כמעט תמיד על הפנים וכך גם מה שהיא אומרת כרקע או ידע כללי כך שלמרות הגרפיקה שנראית כאילו לקוחה משנות השישים, והשקופית הרוטטת ללא הפסק ברקע, התחזית של דייויד ניל היא העדיפה ולו רק בגללו - לשם שינוי חזאי שמתלהב ממזג האוויר כמו חברי הפורום!
 

אסף4יי

New member
אני לא יודע מי מכם זוכר...

אבל דיוייד ניל היה החזאי המצחיק של ערוץ METV - הערוץ הלבנוני לפני משהו כמו 15 שנה (חלקכם היו תינוקות, ואני הייתי בגיל של דניאל..) הוא היה מביא בזמנו תמונת לווין כמעט כל ערב (משהו שערוץ אחד הביא אולי פעם-פעמיים בחורף) וההתרגשות היתה בעיצומה - הייתי אפילו מקליט את התחזית כדי שאוכל לעצור ולהתבונן בתמונת לווין למשך יותר מכמה שניות... זו היתה יחסית תחזית מושקעת והתמקדה בעיקר בישראל. דיוויד היה רזה, צעיר וממושקף. הסתכלתי על התמונות שדניאל הביא - זה אפילו לא מזכיר אותו - ממש מבהיל כמה שהאדם השתנה...
 

cumulonimbus

New member
אני לא הייתי אז תינוק, אבל

אף פעם לא ידעתי שהיתה תוכנית כזאת... יש לציין שבאותה תקופה לא היו לי כבלים, ואיכות הקליטה בערוץ הזה היתה משתנה מיום ליום, לפעמים טובה, ולפעמים גרועה ברמה כזאת שאי אפשר היה לצפות בו (זה היה תלוי גם במזג האויר...)
 

קרס.

New member
אני גדלתי על דייב

אמרתי לכם שהוא ענקיסט. הוא אוהב מז"א ובעיקר את החורף. בקיץ הוא תמיד היה יוצא לכמה חודשי חופשה. ברור שהוא לא נראה כמו לפני 15 שנה. והכי משמח, שתחינותי בנוסח "דיויד שוב הביתה" נענו, ובגדול!
 

קרס.

New member
ערן, מי זה?

הנכד של בן גוריון? של רבין? אולי של אוזניון?
 
למעלה