אוקי...

DAND00SHY

New member
אוקי...

אסי...אני מצטערת אם אני לא משרשרת רק שאף אחד לא עונה לי...
... מישהו הולך להופעה של האקדמיה ביום שישי הזה? אם כן...איזו שורה ואיזה כסא?
 

DAND00SHY

New member
למה???

למה אתם לא מגיבים??? גם אם אתם לא הולכים אתם יכולים לשרשר שאתם לא הולכים...
 

DAND00SHY

New member
באסה!!!!!!!!!!

אף אחד אבל אף אחד לא הולך אפילו לא אף...(יש אייקון כזה? איזה מאגניב זה יהיה...|אף|!) אופה!
 
למעלה