אוקי. רעיון!!!

אוקי. רעיון!!!

היות שזהו בית חדש ואנו כנראה עומדים להיחשף לעוד כמה זוגות שלא שמעו על פורומים לחתונות דוגמת זה או אחרים אולי כדאי להתפקד (במידת האפשר וכמובן בדרך החשיפה שאתם מוצאים לנכון?) ולדוגמא: אתי אלבכרי נשואה לאיציק, נישאתי ב-12 לספטמבר 1991 במלון דן תל אביב, על השיער:שוקי זיקרי, שמלה: יובל רביד, מוזיקה: בחופה: מירל רזניק ולהקת הכלייזמרים שלו, בחתונה: גד ביטון וזהו בינתיים מה עוד רוצים לדעת?
 
אני הצעירה בבשלניות

נולדתי בפורום אוכל של יואל לפני 4 שנים אני גרה בבוסטון מתחתנת בארץ ב 25 בספטמבר - לימון ארועים, קבוץ עינת אין לי מןשג איך האולם נראה... די ג`יי- יואב סמיילי- חבר צלם- אין הזמנות -אין שמלה - יש סקיצות (מעצבת לבד) עדיין אין מעצב שיתפור לי חליפת חתן- HUGO BOSS מתלבטת אם להביא שמלה לשושבינות או לרכוש בארץ ? מה עוד חסר ? הצעירה
 

*שיר

New member
צעירה - בקשר לשמלה

ראיתי שכתבת שאת עוד לא יודעת אצל מי את עושה שמלה וזמנך קצוב ורציתי להציע לך את הפתרון שאני מצאתי. אני הולכת לעצב שמלה אצל מעצבת אופנה רגילה אבל טובה ושמה טל בק. יש לה בגדים יפהפיים (לטעמי, כמובן) ובת דודה שלי גם עשתה אצלה שמלה לתחונה שלה והיתה מאוד מאוד מרוצה מדובר גם בעלויות הרבה יותר נמוכות מעלויות של מעצבי שמלות חתונה. אם זה מעניין אותך, אשמח לתת לך עוד פרטים.
 
אשמח מאוד

למרות שדיברתי כבר עם יעל גרין - והיא הבטיחה לי לעשות שמלה בזמן כה קצר . מה עוד חברה שלי מנדנדת לי שאלך גם לאושידה - למרות שלא בא לי ``אטיטיוד`` של מפורסמים. השמלה שלי די מגובשת , רק רעיון לבד שיתאים לאופי ולתפירת השמלה - אין לי אני מפחדת שכמו שהולכים לספר והוא אומר לך מה לעשות כך שה יהיה עם המעצבות , נכון שהן אנשי מקצוע , אבל אני יודעת נה טוב בשבילי ואם אף אחת לא תסכימנה עימי אלך לאלטרנטיבה .! כך שאשמח לכתובת נוספת של מעצבת שיודעת מה טוב בשבילי ! אני אצל את הסקיצות שלי בדיגיטלית ואפרסם בפורום תודה הצעירה
 
לצעירה......

יש מעצבת מקסימה ולא כל כך מפורסמת.. היא פשוט עובדת מפה לאוזן . שלחתי לשם כלה שלי אילונה מהפורום הקודם(שלצערי איננה יכולה להיכנס לכאן בגלל פונטים שלא מתאימים לה זה יוצא משום מה הפוך) היא סגרה שמלה ב:2500 ש``ח. תופרים אותה עבורה היא נשארת אצל הכלה.. אני ראיתי מדידדה בהנחה ראשונה של הבדים(ציפורוש פגשתי שם את חמתך) מקסים. שמה תמי ראובני והיא מבית חרות. לפעמים יש מעצבות שהן לא כל כך מפורסמות אבל בהחלט מוכשרות ונעימות ו..זולות
 
לצעירה......

יש מעצבת מקסימה ולא כל כך מפורסמת.. היא פשוט עובדת מפה לאוזן . שלחתי לשם כלה שלי אילונה מהפורום הקודם(שלצערי איננה יכולה להיכנס לכאן בגלל פונטים שלא מתאימים לה זה יוצא משום מה הפוך) היא סגרה שמלה ב:2500 ש``ח. תופרים אותה עבורה היא נשארת אצל הכלה.. אני ראיתי מדידדה בהנחה ראשונה של הבדים(ציפורוש פגשתי שם את חמתך) מקסים. שמה תמי ראובני והיא מבית חרות. לפעמים יש מעצבות שהן לא כל כך מפורסמות אבל בהחלט מוכשרות ונעימות ו..זולות
 

*שיר

New member
להלן הפרטים

שם המעצבת הוא טלי בק (המותג שלה נקרא ``טל בק``). החנות נמצאת בדיזינגוף פינת ארלוזורוב (מול פרג`). טל` 03-5222833 טלי נמצאת כרגע בחופש וחוזרת בשבוע הבא - ואז גם יש לי פגישה איתה בסטודיו שלה ואני אוכל לתת לך יותר פרטים. המוכרת (וזה מגובה כאמור בהמלצות של בת דודה שלי) אמרה שאין שום בעייה לעשות שמלה תוך שבועיים, ובמקרה שלך היא בטח תוכל גם לעשות בפחות.
 
הי, גם אנחנו...

מתחתנים ב-12 בספטמבר. 2001. גן: יער בחדרה. שיער: אלון אזולאי. שמלה: פנינה טורנה. מוזיקה: עמית קורן (אינפיניטי). קייטרינג: קטלית צלמים: לובקה (סטילס) גלעד שחר (וידאו) עוד משהו?
 

מזאלונה

New member
ואנחנו....

אילן ויעל (צ`רלי ומזאלונה), מתחתנים מחר!!!!! בגני שרונית, תקליטן: בועז גור, צלם: אילן לורנצי, שמלה: מלונדון עם תוספות של תופרת בארץ (מומלצת בחום!!!), איפור ושיער: מאשה קוטון (מחר נראה איך יצא), התרגשות: גלי עד גבה - גלי, החתן: הלך עם האח של הכלה לשתות יין על חוף הים, הכלה: הולכת לעשות מקלחת א-ר-ו-כ-ה ולישון!!!!
 

הילית*

New member
למזאלונה, שיהיה לכם היום הכי הכי

בעולם.... מזל טוב והמון הצלחה
 
גם אני פה...

[כיוון שאתי שאלה עלי...] אני ברקע- אני והגבר עובדים על חתונה בעתיד הרחוק (מאי 2002) ודיווחים עדכניים על מצבנו יש באתר של מתחתנים, וזהו... רק שתדעו. נ.ב. אתי- נשיקה.
 
שאלתי?

נשמתי..בחרתי לפתוח איתך את דפי הפורום החדש הזה.... הבנת? מאוד מעריכה את כתיבתך.. בדקי בהתחלה. יש בעיה בנטוויזין עם הקווים ב-09 אני כבר יוצאת מדעתי
 
אתי

לקח לי זמן לעבור לוואלה ואח``כ הנה- עומס בדברים אחרים. לכן כשראיתי את ההודעה שלך על רעיונות לחתונה החלטתי להגיד סוף-סוף שלום. אני מקווה לסגור בימים הקרובים את כל בבל``ת הטיול לאיטליה שגזל שעות אינטרנט רבות, ואז אחזור קצת יותר לפורום.
 

שירי71

New member
אז אני שירי71 לשעבר שירי

(מישהו כבר לקח לי את השם) מתחתנים בסוף אוקטובר בגן האמנים (אחלה מקום) תקליטן - ``רק מוזיקה`` - מיכה שוסטר, צלם אין , ושמלה עדיין אין שכן יש דיאטה... רב - מצהר, מה עוד?
 
אז ככה אנחנו

רויטל ולירון. מתחתנים ב- 23 לאוגוסט , מקום- הבוסתן של אליה בראשל``צ, תקליטן- צורי מצוות מיקס, צלם- אולפני ראשון, שמלה- חובב- תופרת מומלצת בחום, איפור ותסרוקת מהסלון, חליפה לחתן- לא זוכרת את השם של החנות, אבל ברחוב העליה בת``א, מה עוד??? עיצוב חופה ושולחנןת - פרחי המושב זהו נראה לי שהכל כבר סגור- חוץ מנעליים לחתן. אהה ויש גם חצוצרן- שלומי ששת.
 

תמרה*

New member
גם אני פה

אני וירון התחתנו ב- 22/5/00 בליד הנחל שמלה - יאיר ג`רמון שיער ואיפור - רוני פרנקל בגדי חתן - דורין פרנקפורט (הוא לבש לבן) תקליטן - אמיר כהן מתטא צילום - אילן הלד כולם ממש ממש מומלצים
 
ואנחנו יעל וצביקה...

מתחתנים (סופית!) ב - 30.9.01 בגן האמנים. שמלה - ונטורה בצפון דיזינגוף די ג`יי - אילן הניג מקליינטה צלם - הסטודיו של אמיר הזמנות (מוכנות ומחכות לנו משלשום...) דפוס דנה - ויצאו מדהימות. שיער - ינקה איפור - שאלה קשה....יש מישהי סגורה לתאריך, שאני לא סגורה עליה.... רב - הרב אזרי - רב רפורמי. פרחים - Zer4U כי המנכ``ל הוא חבר טוב מאד שלנו. גם ככה אנחנו לא צריכים כמעט פרחים, רק עלי כותרת על השולחנות, כי גן האמנים יפה נורא... חסר: נעליים לכלה, ותלבושת שלמה לחתן. החוסרים יושלמו בעוד שלושה שבועות בארה``ב!!! לצערי, אנחנו גם לא נשתתף במפגש הפורום בחג האהבה, כי נהיה בניו יורק.
 

צוקה

New member
אז אצלנו זה ככה -

גן: לימון איכועים קיבוץ עינת 31.10.01 מוסיקה: בועז שמואל, MIX צלם: זום 18 שמלה: גליה להב שער ואיפור: עדיין אין ונראה לי שאין יותר פרטים שנסגרו כבר.
 
למעלה