אוף! ../images/Emo46.gif
למה כבר על הבוקר אני חייב לשמוע באוטובוס את אחד מאלה שהם "חברים של הנהג" אומר פנינים כמו: "למה הוא מתנצל? חסכנו עוד שלושה מחבלים!" (על הילדים הפלשתינאים שצה"ל הרג אתמול) "שתיסע לערפאת ותגור איתו!" (כשזהבה גלאון ברדיו) ומלבד זאת לשמוע את עוזי לנדאו מקשקש עשר דקות שלמות את השטויות הרגילות של "עכשיו ההזדמנות לחסל את הטרור" וכו´. עוד בוקר ישראלי טיפוסי...
לזכר ההרוגים בפיגוע
למה כבר על הבוקר אני חייב לשמוע באוטובוס את אחד מאלה שהם "חברים של הנהג" אומר פנינים כמו: "למה הוא מתנצל? חסכנו עוד שלושה מחבלים!" (על הילדים הפלשתינאים שצה"ל הרג אתמול) "שתיסע לערפאת ותגור איתו!" (כשזהבה גלאון ברדיו) ומלבד זאת לשמוע את עוזי לנדאו מקשקש עשר דקות שלמות את השטויות הרגילות של "עכשיו ההזדמנות לחסל את הטרור" וכו´. עוד בוקר ישראלי טיפוסי...