אוסף המיוזיקלס...

אוסף המיוזיקלס...

אחרי ציפייה ארוכה סוף סוף קנו לי אותו!! הספקתי לשמוע רק חלק אבל אני נהנית מכל רגע-הכי מושלם!!
 

o C r A z Y o

New member
מזל טוב!!

גם אני קניתי אותו לפני די הרבה זמן... והוא פשוט לא יוצא לי מהמערכת! אני שומעת אותו שוב ושוב.. וזה לא נמאס! זה מרגש להקשיב לכל השירים כל פעם מחדש... מושלם!
 

o C r A z Y o

New member
99 שח... איפה שאני קניתי

(תקליטי חורב...) אבל נראה לי שזה ככה גם בטאוור רקורדס
 

Hippie Jeannie

New member
כנ"ל...

אתמול היה לי יומולדת וקיבלתי את האוסף מתנה. הוא מאוד כיפי.
 

VAMPhantom

New member
איזה אדיוט אנייייייייייי!סליחהההההה

לא אשכח לעצמי, לפחות עד אשר אפצה אותך בכך... הרבה הרבה מזל-טוב, אושר ועושר שפע איחולי אהבה ובריאות!
 
למעלה