אזהרה: כל מי שאומר שהוא יכול "לרפא" פיברו - חשדהו וחשדהו
ולא, בלי ה"כבדהו".
פיברומיאלגיה היא תסמונת מאוד לא נעימה ולא כיפית, שתוקפת מאות ואלפי חולות (בעיקר) וגם כמה חולים ברחבי העולם.
נעשו לא מעט מחקרים לגבי התופעה הזו שנקראת פיברומיאלגיה ולגבי הסיבות שגורמות לה או האפשרויות השונות לרפא אותה.
למדע לא ידוע היום על אף שיטה לריפוי המחלה.
אני חוזרת ומדגישה - למדע לא ידוע היום על אף שיטה לריפוי המחלה.
לכן, לשיטתי, מי שאומר שהוא יכול לרפא את המחלה הוא שרלטן ושקרן. ולכן מבחינתי או שאין לו ניסיון בכלל עם חולי וחולות פיברו, או שהיו לו מעט מאוד מטופלים, הוא הצליח ברמה מסויימת להקל את הכאב שלהם, והוא החליט לנפח את ההצלחה שלו לכדי "ריפוי".
הקלה לא שווה ריפוי. הקלה זה נחמד מאוד, אבל יש המוני שיטות ותרופות שיכולים להגיע להקלה בסימפטומים.
ריפוי עדיין אין.