אולמי התמר והדקל בב``ב, מה קורה שם?

א בחור

בגלל שאף אחד אינו מגיב לדברך השקריים ראיתי לנכון להגיב למילותיך על אף שהם אינם שווים התיחסות כלשהוא, אך בכל זאת אגיב. כמתברר כאן הינך חי בעולם של חלומות, לכן אזכיר לך את העובדות שאותן ששכחת, או יותר נכון, שרצית לשכוח וניסית להכחיש מכל וכל ע``י כל מיני תירוצים שונים ומשונים שהמצת תוך כדי כתובתך. על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון. 1) קודם כמו בכל עיר ברחבי העולם בה קיימת חסידות סאטמר השלימו זה עם זה כל אחד על מקומו יבוא בשלום, אך משום מה דווקא בבני ברק לא השתנה כלום ו המצב נשאר כמו שהיתה בתחילת הפוליטיקה, יומם ולילה עסוקים הם בלחלק מנות טירור לכל אחד שמעיז להתנגד למשטר המדכא ולא הולך בתלם ומטופל על ידם בצורה הקשה ביותר, אז האלה שמעוררים פרובקציות זה אתה וחבריך ולא אף אחד אחר, 2) קהילת סאטמאר רז``ל בבני ברק נמנה על 50 אברכים ומשפחותיהם, בניגוד לדבריך, 3) רובם שולחים את בניהם במוסדות סאטמאר, לעומת יחידים ממש שהוציאו את בניהם למוסדות אח, 2) שטח הקרקעי של מוסדות סאטמאר בב``ב רשומה בטאבו מאז ומקדם כרכוש של אנשי רז``ל, לאחר שהשטח נקנה ונחתם על שמו, והם הבעלים החוקיים, 3) לדבריך, זכו האהרונים בביה``ד, הודיע לך שכאן נתפסת על שקר גס, מעולם לא הוזמן טאלר לבי``ד זה או אחר, מעולם לא נשמעו שתי הצדדים, מעולם לא נחתם שטר בוררין, כמו``כ המכתבים הנ``ל נכתבו ונחתמו ללא שמיעת 2 הצדדים ולא חתימת שטר בירורין, דבריך הם פרי דמיונך בלבד, בחור היקר, איך כתוב, `שמח בחור בילדותיך` אכן כעת זמנך לשמוח, אך לא לאורך זמן, את המהפך כבר תראה בימים הקרובים, מתוך ידע אישי, לסיום יאמר, תמשיך לחלום, תקוותינו שכל חלומתיך יופיע למחרת כאן בפורום, א גוטע נאכט
 
אכן 50 אברכים לא פחות ולא יותר

לעומת 200 שיש לארונים בי-ם,‎ למחרת יקום `א בחור משנתו ויאשר את זה, ואולי אפי` יוסיף במספר כדרכם שלא בקודש ‎
 
תריץ שמות.

בעלי המגילה וחתנם בעלה של העוזרת התיימניה. אשר זעקל. היימליך הסרוט. ומי עוד? זהו!
 
אל תכניס את הרב גרוס!

השמות של בי"ד של הרב וואזנר, הרב לנדא, והרב קרליץ. מול מכתב של הרב אברלנדר...................... אצל הרב לנדא הוא עצמו חתם. למה הרב גרוס לא יכול לחתום?
 
הרב גרוס

מסר את הטיפול בענין בידי שליחו הנאמן דיין בבית דינו הרה``ג ר` יצחק אוברלנדר, פשוטו כמשמעו,
 
אהה... ויש לי עוד שאלה:

מה דין השטח הריק שנמצא מול הישיבה? למי הוא שייך? ולמה הפסיקו לבנות אותו?
 
הוא שייך למוסדות.

הלכתית, לארוינים. חוקית, לזלוינים. אגב, זה שהזלוינים עצרו שם את הבנייה, גורם לאברכים שאין להם פת לחם להמשיך לשלם שכירות.
 
נו.... אצל חרדים ההלכה קובעת. לא?!

ומה הזלוינים מתכננים לבנות שם?דיור מוגן?למה הם צריכים בנין בב"ב?
 
אנטי

טיפש מופלג, על סמך מה אתה אומר שהלכתית שייכת השטח לארונים המצאה מצוץ מן ההצבע הקטנה שלך, עובדה. על השטח קיים עיקול מבדי``צ העדה החרדית,
 

דלישעס

New member
כפי ששמעתי ממקור אמין

אמש הגיע משלחת מיוחדת מטעם הארונים למעונו של מרן גאב``ד ירושלים ר` יצחק טובי` ווייס שליט``א על מנת לנסות להוציא ממנו איזשהו מכתב בענין, אך הדבר לא צלחו בידם, מאחר וטענותיהם נדחתו על ידו, מתברר שהגאב``ד מודע היטב לתעלוליהם השונים לא מהיום ולא מאתמול.
 
למעלה