אולי מישהו יכול לעזור לי ולאמר האם אמצא מענה

קוף1000

New member
אין לי מושג אם מישהו עשה השוואה ביניהם -

זה פשוט אסוציאציה שעלתה לי בראש. לא בא לי להכנס ל"הוכחות לקשר המובהק שבין אוטיזם לחיסונים", כי זה נטחן מספיק ולמרות זאת לא ראיתי שהצגת הוכחות אמיתיות שאין קשר מובהק ביניהם מלבד נפנופי ידיים על נסיבתיות.
 
עזרה בהומאופתיה להיפראקטיבי ובעיות קשב

הטיפול בהומאופתיה הוא עדין, הוא עובד יפה ולאורך זמן. זמן טוב להתחיל טיפול הוא עכשיו, לפני ובזמן חופש כלשהו עדיף. למטה יש קישורים למקרים שטופלו אצלי ויש ניסיון דומה לחברי ההומאופתים - ובהומאופתיה כלל זהב כל מקרה לגופו בטיפול אינדיבידואלי. כמה זמן לוקח הילד ריטאלין?
 
לילו , שמחה מאוד../images/Emo13.gif

לשמוע שתנסו הומיאופתיה. חיים שלמים לפניו וכדי מאוד למצוא את הפורמולה ההומיאופתית שתוכל להביאו לאיזון כך שיוכל להגיע לריכוז ושלווה גם ללא ריטלין. שיהיה בהצלחה, קחי בחשבון שימדובר בתהליך שלעיתים השיפור נראה בהדרגה והדבר דורש התמדה עד לתוצאות, אך ברור שהסבלנות משתלמת כשמדובר בבריאות ובכלל. רפואה שלמה
 
לילו מאחלת לך הצלחה בטיפול

אחרתי בתגובה. מניסיוני ומניסיון עמיתי, גם אחרי תקופה כזו של ריטאלין ניתן לעזור. יקח זמן עד שיתיצב כמו שאמרה נעה, התמדה וסבלנות שישתלמו לילד מאד. כי בטיפול ההומאופתי הילד אינו מרגיש "תלוי" בתרופה, כי באמת הפוטנציאל שלו עצמו מנוצל להבראה הוא מתחיל להרגיש בטחון בעצמו ללא עזרת הריטאלין. לאחרונה אמר לי ילד אחד בן אחת עשרה אחרי רמדי (הכנה הומאופתית) שקיבל: "אני יותר נחמד" "הבאתי לאחי לשתות - לא ידע מאיפה זה נפל לו" "לא חולם יותר את החלומות המפחידים האלה" האמא אמרה שלא מרגיש יותר אפליה נגדו בבית. זה אחרי ששה שבועות מתחילת הטיפול. (לקח שנתיים ריטאלין)
 

לילו 2001

New member
נעה שגיא והניה, תודה רבה! עודדתן אותי מאוד

אשמח לעדכן בהמשך, מקווה שאנחנו נצליח.
 
למעלה