אולי הרכבת תגיע השבוע לגני אביב

אולי הרכבת תגיע השבוע לגני אביב

מה שלוקח במדינה מתוקנת חודשיים עבודה לוקח במדינה עם ממשל מושחת 13 שנים טוב לפחות עכשיו אולמרט בחקירה. לאולמרט היקר אם התחנה היתה נפתחת אחרי חודשיים מאז שישבת על כסא ראש הממשלה יש סיכוי שההיתי חושב שיש בך יושר היום כבר בתי המשפט יבדקו ולא נותר לי לומר אלא "יש אלוהים"
 
אני פשוט לא מאמינה

נכנסתי לאתר של הרכבת וראיתי את השעות שהיא תעצור כאן בבוקר וגם חזרה מתל אביב וקיבלתי שוק הם נתנו לה עצירות בבוקר רק בשש וחצי ובשבע וחצי. כתבתי לאתר של הרכבת בתלונות הציבור, אני בשוק.
 
לפי הנתונים האחרונים שקיבלתי בערב

הרכבת תתחיל לפעול ביום שישי הקרוב, וטקס הפתיחה של הרכבת יהיה בתאריך 20 למאי. בוא נקווה שאכן זה יהיה כך.
 

Jen74

New member
בלוחות הזמנים של אתר רכבת ישראל

יש כבר לוח זמנים לתחנת "לוד גני אביב". אחותי קראה היום באיזה מקום שהרכבת תעצור כבר ביום חמישי הקרוב, 8.5.08 בתחנת גני אביב. אני מתארת לעצמי שאתה, מנדי, קצת יותר מעורה בעניינים ועוד יותר אני מניחה שאם דחו את פתיחת תחנת הרכבת עד היום, מן הסתם גם הפעם התאריך הוא לגמרי לא סופי ובר שינוי. שיעשו את כל התיקונים והסידורים שצריך לעשות עכשיו כדי שלא יווצר מצב שפותחים תחנת רכבת לא בטיחותית ולא שירותית.
 
הצגתי אתמול את השאלה לראש העיר

והשאלה הייתה אם אתם נותנים טופס 4 שמאפשר הפעלת הרכבת, האם אין חשש שהקבלן יחמוק מהשלמת העבודות שעדיין לא נעשו כמו פיתוח וכו...? כי טופס 4 שניתן למגדלי הזוהר תמורת שוחד לבני רגב פטר אותם מעבודות הפיתוח וכך אנחנו תקועים עם הבור במרכז השכונה ועוד כמה מפגעים נצחיים. התשובה שלו הייתה נקווה שלא. ובאשר למועד תחילת פעילות הרכבת אינני יודע, ראש העיר אמר ביום שישי, במעריב פורסם שבמוצאי שבת 10/5 ועוד פירסומים שלא יודע למי להאמין.
 
אני מאוד אופטימי בקשר לרכבת

עוד יום,פחות יום,לא נורא. אחרי 13 שנה של עיכובים אני מוכן להתאפק עוד טיפה בכל מקרה בשטח רואים אנשים וכלים שעובדים, את הכביש המוביל לתחנה גירדו,ושמו שיכבה עבה ויפה של אספלט בעיקול שמו גדר ביטחון מכובדת,ואפילו כמה תמרורי תנועה. את המדרכות התחילו לצבוע כמו שצריך,והטקטורים מניחים באדמה את צינורות הביוב ששכבו קרוב לשנה ללא תזוזה. על הרמפות בתוך התחנה,פועלים מורידים את גדר הבטיחות הזמנית בשתי צידי התחנה קובעים עמודים לגדר ביטחון אכן יש תזוזה ותקומה לקרית גני אביב.
 

Jen74

New member
../images/Emo45.gifבהחלט, אם התושבים חיכו 13 שנה, אפשר לחכות

עוד כמה ימים.
 
למעלה