אולי הגיע הזמן...
אולי הגיע הזמן להחזיר את המנטרה שנעלמה לה... זהו פורום נוער מרצ- בשביל חניכי נוער מרצ. זהו לא פורום אקטואליה עכשיו. אחרי שזה הובהר (פשוט הפורום מתמלא בדיונים על שמאל ימין, אדטו כותב משהו מתלהם, וכולם עונים...וכל זה במקום להתעסק עם משהו יפה כמו הישיבה השישית של המזכירות, או פעילות...) ועכשיו... יש לי רעיון לשלט חדש בהפגנות קבלת הפנים בכל ביקור של לימור לבנת בבית ספר. סניף מודיעין המציא את "לימור לבנת צרת החינוך" שזה גאוני, ולי יש חידוש נוסף- "לימור לבנת: את החוליה החלשה. שלום!" זה יכול להיות גם אחלה פלאייר... למישהו יש עוד יוזמות בנושא חינוך?....... נ.ב בקרוב אחזור באופן מלא לפורום...כאשר המחשב הישן (שחושב שקוראים לי שי שמעון שחם) והחדש יגיע (ותודה לאורי)
אולי הגיע הזמן להחזיר את המנטרה שנעלמה לה... זהו פורום נוער מרצ- בשביל חניכי נוער מרצ. זהו לא פורום אקטואליה עכשיו. אחרי שזה הובהר (פשוט הפורום מתמלא בדיונים על שמאל ימין, אדטו כותב משהו מתלהם, וכולם עונים...וכל זה במקום להתעסק עם משהו יפה כמו הישיבה השישית של המזכירות, או פעילות...) ועכשיו... יש לי רעיון לשלט חדש בהפגנות קבלת הפנים בכל ביקור של לימור לבנת בבית ספר. סניף מודיעין המציא את "לימור לבנת צרת החינוך" שזה גאוני, ולי יש חידוש נוסף- "לימור לבנת: את החוליה החלשה. שלום!" זה יכול להיות גם אחלה פלאייר... למישהו יש עוד יוזמות בנושא חינוך?....... נ.ב בקרוב אחזור באופן מלא לפורום...כאשר המחשב הישן (שחושב שקוראים לי שי שמעון שחם) והחדש יגיע (ותודה לאורי)