אולי הגיע הזמן...

shay_even

New member
אולי הגיע הזמן...

אולי הגיע הזמן להחזיר את המנטרה שנעלמה לה... זהו פורום נוער מרצ- בשביל חניכי נוער מרצ. זהו לא פורום אקטואליה עכשיו. אחרי שזה הובהר (פשוט הפורום מתמלא בדיונים על שמאל ימין, אדטו כותב משהו מתלהם, וכולם עונים...וכל זה במקום להתעסק עם משהו יפה כמו הישיבה השישית של המזכירות, או פעילות...) ועכשיו... יש לי רעיון לשלט חדש בהפגנות קבלת הפנים בכל ביקור של לימור לבנת בבית ספר. סניף מודיעין המציא את "לימור לבנת צרת החינוך" שזה גאוני, ולי יש חידוש נוסף- "לימור לבנת: את החוליה החלשה. שלום!" זה יכול להיות גם אחלה פלאייר... למישהו יש עוד יוזמות בנושא חינוך?....... נ.ב בקרוב אחזור באופן מלא לפורום...כאשר המחשב הישן (שחושב שקוראים לי שי שמעון שחם) והחדש יגיע (ותודה לאורי)
 
דרך אגב...

אין טעם להתנגד ללימור לבנת מעצם היותה לימור לבנת, היום דווקא הייתה פעילות יפה של משרד החינוך ביוזמתה של לימור לבנת. אין לי את כל הפרטים עדיין, שמעתי על זה בחצי אוזן בחדשות, אבל הבנתי כי כבוד השרה יזמה ועדת חקירה שתחקור את הנצחת הסטיגמות הסקסיסטיות בספרי לימוד, ממצאי הועדה היו חמורים למדי הפליה מגדרית בספרי לימוד, ושרת החינוך אמרה כי משנה הבאה יחוייב כל ספר באישור של משרד החינוך כי אינו מפלה מגדרית. שזה דבר מבורך, אני אישית מתכוון לרשום לה מכתב "כל הכבוד" על כך...
 
אל תמהר כל כך...

היוזמה של לימור לבנת היא עוד אחת מהמטרות הפוליטיסטיות שלה, אין בה שחר, זה דבר מזערי שלא משנה דבר בגדול ולתת לה תמיכה זה מיותר בעקבות הנזק הרב מאוד שהיא עשתה ועושה בתפקידה...
 
ואת "חופשת" המגן/בגרות שקיצרו

היא זבל של שרת חינוך אני רוצה לראות אם היא תלמד ביומיים את כל החומר לבגרות באזרחות
 
תגובה

ראשית, גם אני, כמוך, מטיל ספק בטוהר המידות של לימור לבנת, ועם זאת אין לי שום בסיס מוצק דיה להנחה שכל מעשה ומעשה שלה הוא תוצר של אינטרסים פוליטיים ותו לא. שנית, נדמה לי שאפליה מגדרית לכשעצמה היא נושא חשוב מאוד, מספיק חשוב בכדי שיהיה ניתן להעריך את שר החינוך שפועל כנגדו, במיוחד אם הפעולה נעשית בתחום שמהווה כלי חינוכי חזק מאוד, הוא ספרי הלימוד. לכן אני מתקשה להבין למה מדובר בדבר מזערי ואם אכן מדובר במעשה ראוי ונחוץ - גם אם מה שעומד מאחוריו הוא פופוליזם לשמו, הוא זכאי להערכה, ובהחלט יש לעודד את כבוד השרה להתקדם בכיוון זה.
 

yyzz

New member
למה רק לימור לבנת?

"שלום: אתה החוליה החלשה. שלום!"
 

shay_even

New member
הנה אחלה דוגמא...

(אדטו כתב תגובה להודעה, טיפשית וחסרת כל קשר לפורום נוער מרצ- ההודעה שלו תמחק- ונמשיך לכתוב לנו להנאתנו בלי להגיב לו). ולגבי לימור לבנת, פופוליזם זה המילה. עליה מלאכותית של ציוני בגרות על ידי מועדי ב´ ג´ ד´ וכו´, שהם קלים במיוחד, ללא ציון מגן, על גב המורים וללא הסכמתם, כדי להראות שרמת הציונים עלתה בשנת כהונתה. הרי רמת הציונים לא אומרת דבר וחצי דבר, אבל לגברת לבנת זה לא מפריע. ואלון, לימור לבנת יזמה בגרות בפמיניזם. באופן הדרגתי היא תכנס לכל כיתות י´. פמיניזם הוא נושא חשוב ומעניין, אבל על כל נושא שמעניין שר זה או אחר נבחר בבגרות (ועוד בגרות חובה!!!)...יחידה השווה ללשון או אזרחות בנושא פמיניזם...זוהי פגיעה נוספת בבחינות הבגרות שהופכת אותן לסמרטות. ובלי קשר (ואולי כן???) חבל שנוער מרצ לא עשה שום דבר בעניינו של אמיל גרינצוויג...היום משתחרר המחבל שרצח אותו...וגם לזה יש לי רעיון לפלאייר (או מודעה או שלט..), בקטן למעלה לכתוב "אלימות היא כרסום יסוד הדמוקטריה הישראלית ואז בענק יש לגנות אותו! לבודד אותו! ולהוקיע אותו! (זה יכל לעבוד גם בהפגנות מול הנשיא על הר-שפי...אבל זה כבר מאוחר מדי..)
 
שחרורו של המתנקש באמיל גרינצוויג

הוא לאו דווקא פעולה שיש למחות כנגדה. מדובר בהחלטה שהוחלטה לא ע"י גורם פוליטי זה או אחר אלא ע"י מוסד משפטי, והיא לא מבטאת אמירה פוליטית כלשהי.. נדמה לי שמדובר בהליך חנינה סטנדרטי שבניגוד לחנינה מהנשיא, נבדק באופן שווה עבור כל אסיר ואסיר.
 

Ilanlior

New member
שלטון החוק

מרצ ונוער מרצ מאז ומעולם מתיימרות להיות תנועות שומרות חוק, ומגנות כל מי שמתנגד לחוק ולהכרעות ביהמ"ש. בזמנו, כשרוצחו של אמיל גרינצוויג, יונה אברושמי, נשפט הוא קיבל 27 שנות מאסר. אף אחד לא מחה נגד אותו גזר דין אז. בנוסף, קיים חוק מדינה המאפשר לאסיר להתשחחר לאחר ריצוי שני שליש ממאסרו ע"י החלטת ועדת השחרורים, לא בגלל שהפשע שלו הפך לפחות חמור, אלא בגלל התנהגות טובה ורק בגלל זה. תהיה זו צביעות להתנגד לשחרורו. כל עניין שחרורו הוא בסימן החוק ואין פה איזו אמירה משמעותית של שלטון החוק בארץ, ועדת השחרורים קבעה שהוא התנהג בצורה טובה בעת תקופת מאסרו ועל כך זכאי לשחרור. אין אף אחד מפחית ממעשהו הנתעב של יונה אברושמי, אבל תהיה זו טעות למרצ או לנוער מרצ לצאת נגד שחרורו, כי זוהי צביעות ויציאה נגד יסודות החוק שקבעה כנסת ישראל וגזר הדין שאותו קבע ביהמ"ש. אילן.
 
אינני מסכים...

שהשיקול שלנו צריך להיות "שלטון החוק" או עקרונות יבשים אחרים. מהות ההחלטה ומידת הצדק שבה הם אלה שאמורים להניע אותנו בנקיטת העמדה, ובמקרה הזה הזכרת אתה שבית-המשפט נהג באברושמי כבכל רוצח אחר כאשר נתן את הדין בסוגיית השחרור. לטעמי אין צדק בהתנגדות לשחרורו, ובעניין הצביעות אני דווקא מסכים בהחלט עם אילן.
 
למעלה