מה לדעתכם כדאי לאכול ולהכין בשטח? בהנחה שיש לכם סיר בישול ו'ווק'. השאיפה היא להשתמש כמה שפחות במוצרים מוכנים (קורנפלקס וכאלה), ויותר במצרכים גולמיים (אורז, עדשים וכו'). תודה רבה,
אתמול קניתי לי את הספר " מלח הארץ" בישול בשטח. נכון שרוב המתכונים ממש מופרחים, כי זה לא ממש בישול שטח אלה העברת כל המטבח לשטח וזו הרי לא המטרה אבל יש שם כמה רעיונות נחמדים. היעד הבא זה קניית פוייקה : ) שבת שלום.