אוכל בשטח

גווניבר

New member
אוכל בשטח

מה לדעתכם כדאי לאכול ולהכין בשטח? בהנחה שיש לכם סיר בישול ו'ווק'. השאיפה היא להשתמש כמה שפחות במוצרים מוכנים (קורנפלקס וכאלה), ויותר במצרכים גולמיים (אורז, עדשים וכו'). תודה רבה,
 
בדיוק

אתמול קניתי לי את הספר " מלח הארץ" בישול בשטח. נכון שרוב המתכונים ממש מופרחים, כי זה לא ממש בישול שטח אלה העברת כל המטבח לשטח וזו הרי לא המטרה אבל יש שם כמה רעיונות נחמדים. היעד הבא זה קניית פוייקה : ) שבת שלום.
 
אחלה שירשור!

כדאי להכניס לטאגליינס או למומלצים אם הוא לא שם כבר:) פשוט מקסים!
 

sela v

New member
הוא נמצא בהודעות מומלצות

בדף הראשי של הפורום.
 
אחלה.

כן ירבו שירשורים כאלה. זה באמת עוזר... צריך לחשוב על עוד נושאים חשובים... אולי לגבי ציוד או משהו?
 

sela v

New member
יש לך רעיונות לשרשורים מעניינים

ומועילים אז את מוזמנת לפתוח כאלו, ואני מבטיח לקדם את זה.
 
למעלה