../images/Emo36.gifסדנת גבינות ויין-דיווח../images/Emo26.gif
מאיפה אני אתחיל? ראשית, הופתעתי כהוגן מאחר וזה לא היה דומה למה שציפיתי כלל וכלל. על השולחן היו מסודרות הכוסות, שני נרות גדולים, מפה לבנה ושלושה סוגי גבינות (צהובה, צפתית ולבנה).. קצת התאכזבתי מהמבחר הגדול, אבל לא משנה.. תחילה המדריך דיבר,היה נחמד, הסביר על היין, על הרגלי הצריכה של הישראלים וכו' וכו.. ואז הגיעו היינות.. תחילה הלבנים- כמעט כולם מודלים חדשים..יבשים, חצי יבשים, אבל מה שכן, פעם ראשונה בחיי שהצלחתי להריח דבש..היו להם מעט פאדיחות, הם הביאו יין לבן של יקבי ברקן, בן 3 שנים..כמה מפתיע-הוא היה מקולקל.. והופ, כמה מפתיע, היין המסיים של הלבנים היה בן שנתיים וחצי, אבל באופן מפתיע שרד..(אני כבר לא זוכרת שמות כי אחרי 5 כוסות כבר לא יכלתי לשלוט בעצמי והתגלגלתי מצחוק כל 5 שניות..שזה אומר שככה בעצם המשכתי עד סוף הסדנא..אני רק זוכרת שרדונה ריזרב 2000..אבל אין לי מושג מה, מי, או איך היה הטעם..) ואז הגיע התור של האדומים.. שוב,חדשים..כמעט כולם של ברקן, ללא עפיצות או ניחוח מיוחד,אחרי הכוס הראשונה תפסתי מצב רוח עליז מידיי ואני מתפלאה איך לא זרקו אותי החוצה.. (זה הלך ככה..אני שואלת את המרצה משהו,מקשיבה שנייה..ונקרעת מצחוק..פשוט נקרעת מצחוק..דמעות וכל העסק..ולא מסוגלת להפסיק..וכל פעם שאני מרימה את הראש מישהו מתחיל לבחון את גבולות הצחוק שלי ועושה לי פרצוף או מצחקק בכוונה-ואני מצטרפת כמובן).. זה השלב שכבר אין לי מושג מה, מי ולמה.. אני רק זוכרת את הריח של היין האחרון, ריח מעושן משהו, וכנראה שגם הטעם היה שווה..כי אני זוכרת את עצמי מנסה להגדיר אותו, אבל לא מוצאת מילים.. בקיצור-סדנה שווה למי שאין לו מושג ביין.. אני עדיין מנסה להבין מה הקשר לגבינות (חוץ מזה שהן היו על השולחן והיוו חטיף חביב במהלך הסדנא) לי בכל מקרה היה כיף (מעניין למה).. חזרתי הבייתה..השתדלתי לשמור על ארשת רצינית ליד אמא שלי (וזה לא דבר קל כשהלחיים שלך אדומות ויש לך חיוך דבילי על הפנים) והתרסקתי במיטה.. היה אחלה, מומלץ בהחלט כמתנה מקורית..פשוט תשתדלו לא להגיע עם ציפיות גבוהות.