אוטרוגסטן 200
שלום בנות יקרות, אני לוקחת כתמיכה לאחר החזרת מוקפאים כתמיכה אסטרופם ואוטרוגסטרן 200 מ'ג, 2 בבוקר ו-2 בערב. מכירה את ההנחיה לקחת הורמונים בשעות קבועות. אתן יודעות אולי האם זה קריטי באופן חד פעמי לקחת את הנרות שלוש שעות אחרי השעה שאני בדרך כלל לוקחת. לא ראיתי התייחסות לכך בעלון של הנרות ולא בא לי להציק לרופא בשבת.
תודה
שלום בנות יקרות, אני לוקחת כתמיכה לאחר החזרת מוקפאים כתמיכה אסטרופם ואוטרוגסטרן 200 מ'ג, 2 בבוקר ו-2 בערב. מכירה את ההנחיה לקחת הורמונים בשעות קבועות. אתן יודעות אולי האם זה קריטי באופן חד פעמי לקחת את הנרות שלוש שעות אחרי השעה שאני בדרך כלל לוקחת. לא ראיתי התייחסות לכך בעלון של הנרות ולא בא לי להציק לרופא בשבת.
תודה