אוטרוגסטן 200

שחר רו1

New member
אוטרוגסטן 200

שלום בנות יקרות, אני לוקחת כתמיכה לאחר החזרת מוקפאים כתמיכה אסטרופם ואוטרוגסטרן 200 מ'ג, 2 בבוקר ו-2 בערב. מכירה את ההנחיה לקחת הורמונים בשעות קבועות. אתן יודעות אולי האם זה קריטי באופן חד פעמי לקחת את הנרות שלוש שעות אחרי השעה שאני בדרך כלל לוקחת. לא ראיתי התייחסות לכך בעלון של הנרות ולא בא לי להציק לרופא בשבת.
תודה
 

תלתלית20

New member
גם אני לקחתי אסטרופם ואוטרוגסטן

כששאלתי את הרופא האם קריטי לקחת את התמיכות בשעות קבועות הוא אמר שלא, להבדיל מזריקות. העיקר שזה יהיה בוקר/ערב/צהריים
 
למעלה