אוהבת את שאקירה... כבר אמרתי שהיא מלכה... אה... ו... היום יש לי יומולדת :) :) :) ביי!!!
P pringles1 New member 9/6/04 #1 אוהבת את שאקירה... כבר אמרתי שהיא מלכה... אה... ו... היום יש לי יומולדת ביי!!!