יא צי ניין
New member
אה, אני בבעיה.
יש בחורה שאני מאוהב בה. הפעם הראשונה שפגשתי בה הייתה מדהימה כיוון שהיא הראשונה מאז ועד היום שאני נמשך גם לגופה וגם לרוחה ואופיה (זה היה גילוי מדהים בשבילי, שדבר כזה אפשרי). וכן ניסיתי לחשוב על אחרות אבל מה לעשות, אני מאוהב. יש לה חבר. חבל שאנחנו לא במאה ה16, הייתי מזמין אותו לדו קרב וגומר ת'עניין. ואז הייתי מחזר אחריה עד כלות הנפש. אבל אנחנו לא. באסה.
יש בחורה שאני מאוהב בה. הפעם הראשונה שפגשתי בה הייתה מדהימה כיוון שהיא הראשונה מאז ועד היום שאני נמשך גם לגופה וגם לרוחה ואופיה (זה היה גילוי מדהים בשבילי, שדבר כזה אפשרי). וכן ניסיתי לחשוב על אחרות אבל מה לעשות, אני מאוהב. יש לה חבר. חבל שאנחנו לא במאה ה16, הייתי מזמין אותו לדו קרב וגומר ת'עניין. ואז הייתי מחזר אחריה עד כלות הנפש. אבל אנחנו לא. באסה.