אה, אני בבעיה.

אה, אני בבעיה.

יש בחורה שאני מאוהב בה. הפעם הראשונה שפגשתי בה הייתה מדהימה כיוון שהיא הראשונה מאז ועד היום שאני נמשך גם לגופה וגם לרוחה ואופיה (זה היה גילוי מדהים בשבילי, שדבר כזה אפשרי). וכן ניסיתי לחשוב על אחרות אבל מה לעשות, אני מאוהב. יש לה חבר. חבל שאנחנו לא במאה ה16, הייתי מזמין אותו לדו קרב וגומר ת'עניין. ואז הייתי מחזר אחריה עד כלות הנפש. אבל אנחנו לא. באסה.
 
סססססססוווווווורררררררררריייייייייי

קורה כזה דבר אתה צריך להיתפלל שהם יפרדו...
 
אפשר לעשות דו קרב גם היום

אם כי, אם זכרוני אינו מטעני, בפעם שעברה שהלכנו מכות אתה נשארת על הרצפה והפתק נשאר אצלי! לא עוד יהא הפתק הקדוש בידי הטמאים אלא בידי הראויים להחזיק בפתק בלבד... אני.
 
דאונים רבותי! דאונים!

באדיבות אנדרנליסט הגעתי עם חברים למנחת מגידו ועשינו טיסות דאון בחצי מהמחיר הרגיל. לאחרונה אנשים עוברים פה חוויות קרובות למוות, ומה תאמרו לעצמכם אם תמותו ולא תספיקו לטוס בלי מנוע... הא? מי שלא נסה מוכרח לנסות. תודה אנדר. i'll be back זהו הדאון נגרר ע"י המטוס הממונע...
 
וזה...

סתם פרות.. הטייס/המדריך לא הסכים לגשת לנחיתה עד שאצלם אותם ועשה ריחופים מפחידים מעליהם, איש נחמד.
 
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

אפשר לגנוב את התמונה? היום ראיתי פעמיים פרות ועגלים
בפעם הראשונה ניסיתי להתקרב אליהן, אבל הן ברחו ממני
 

admor

New member
גם אותי זה מאוד מעניין.

אני לא אוכל פרה עד שאין לי את מגילת היחסין שלה.
 

Le Fay

New member
מוחות גדולים

אם אתה שואל כל מה שאני שואלת, אז אחרי הנחיתה בטח שאלת גם מה מספר הטלפון של המדריך (ומתי אפשר להשמיש אותו).
 
ביקשתי

והוא שלף שתי כופסאות שימורים וחוט ואמר משהו על ההתחממות הגלובלית ושמכשירי חשמל מעכבים את המשיח איש נחמד
 
למעלה