אהלנים,אנשים אני חדשה כאן יוא כמה

בתי770

New member
אהלנים,אנשים אני חדשה כאן יוא כמה

זמן חלמתי שיקום אתר כזה של חב``ד והינה זה קם..בילי בהצלחה!משיח נאו
 

בתי770

New member
ח הפכתי עולם כדי להגיע לכאן שיגעתי

את בילי‎;>‎אז איך כאן?
 

בתי770

New member
הי!יש לי שאלה אליכם הבחורים החבדיים

שלום!רציתי לישאול האם באמת חשוב לכם שבחורה למדה לפחות שנה במוסד חבדי אחרי י``ב...אני שמעתי שבחורים חסידיים כן דורשים אתזה!מה דעתכם?האם ההיתם בתור בחורים חסידים מתעקשים או שלא...מאד חשוב שתענו!(חשוב להדגיש שיש לי אפשרות לעשות קורסים במקום שאני מתגוררת..אך זה לא מוסד של חב``ד) מחכה לתשובתך!משיחNOW
 

בן הצבי

New member
אבדוק יותר אצל חברות ומורות,

אודות הסיפור מדוע בחרה הבחורה ללמוד במוסד לא חב``די, אולי יש בעיה בשיקול דעתה מבחינה חסידית.
 

בתי770

New member
ואם הבחורה תגיד:

שהיתה מאוד רוצה לילמוד במוסד חבדי אך ההורים לא ראו כ``כ חשיבות בזה ולא רוצים לממן!זה היה מספק תבחור החסידי אתה חושב?הוא היה מסכים?
 
שלום לך בתי 770

אני אענה לך בכנות. יש פה כמה שענו שמשיחיסטים היו מבקשים ואלה ככה וכו'. בהקשר לשאלה ששאלת אין שום קשר בין משיחסיטים לאנטים. זה קשור אך ורק למצב הבחור והמשפחה. אם הבחור חסידי מאוד. והמשפחה חסידית מאוד, הרי מן הסתם שהם ילכו על הטוב ביותר - ויש ביקוש רב לבחורים כאלה. כי היום כפי שידוע יש למעלה משלוש בנות כנגד בחור אחד בחב"ד. יש מחסור בבנים :) אז מה שיוצא זה שהולכים כמעין חוסר ברירה למישהו פחות חסידי אולי. השאלה היא מה את רוצה? את מחפשת בחור חסידי חזק שיגדל לך דור ישרים וחסידים לתפארת. או שאת מחפשת משהו בין לבין ושואלת פשוט אם חסידי ירצה לקחת אותך. אני אישית חושב שהמצב האישי שלך חשוב יותר, תלכי לעשות קורסים תלכי להשקיע תלכי ללמוד. הבחור שלך - המיועד שלך יבוא וזה נקבע מראש כבר, אז ככה שתוכלי להיות רגועה. ואני בטוח שאם את חזקה רצינית וחסידית, אז תוכלי לעבור הכל. ואגב אם את מחפשת מישהו חסידי.. ואת מסתובבת באינטרנט.. לא משנה באיזה אתרים ולא משנה שתגידי שזה לא משפיע! זה משפיע! וזה עושה את העבודה.. (הלא טובה כמובן). אני אישית עברתי מקרה כואב מאוד של מישהי שאמרה שזה לא משפיע עליה והיא פשוט הייתה הבחורה הכי חסידית שיש. ויום אחד הכל התפרץ... ולא יעזור שתגידי שאצלך זה לא ככה, כי זה משפיע. אבל זה כבר נושא אחר. בכל מקרה דעתי האישית היא שתלכי ללמוד להוציא תעודות לעשות מה שאחרות לא עושות, תעשי גם כסף בנוסף להיותך עקרת בית בעתיד. ושהשם יצליח דרכך בכל אשר תלכי ותעשי.. תמיד ה' יהיה בעזרך. המשך יום נעים.
 

בתי770

New member
תגובה:

מאיפה שמעת שיש מחסור בבנים? חוצמזה שרוב הכיתה שלי לא כ``כ רוצות משיחסטים...ככה שבטוח שאין מחסור במשיחסטים!אגב,אני רוצה חסידי חזק ולא ככה ככה!ולכן אני שואלת אם הנ``ל יקח אחת שעשת קורס במקום לילמוד שנה לפחות אחרי י``ב!... אגב,בקשר לנט הכן ההיתי כמה חודשים התנתקתי חצי שנה! ועכשיו ביגלל שרציתי לטוס לרבי ולא מצאתי עבודה אז ירדתי קצת..וחזרתי לנט...אך אחרי בין הזמנים אני מתנתקת לצמיתות!בעז``ה!
 

בתי770

New member
חשוב לציין עוד פרט לפני שאתם עונים:

אני כן רוצה לילמוד במוסד חבדי אחרי י``ב לאומרות שלא מצאתי שם מקצוע שאני אוהבת...רק ביגלל הבקשה של הרבי הבעיה שההורים אומרים שזה יקר וחבל על הכסף ועדיף שאני ילמד את אותו מקצוע בעיר מגורי כי פה עולה יותר זול קצת ואין את ההוצאות של נסיעות וכד` אז מה אתם אומרים!?ההיתם מיתעקשים לקחת אחת שלמדה לפחות שנה במכללה?ואם כן אז למה?
 
למעלה