crazy mofo
New member
אהלן
דניאל, בן 18 מקרית אונו. אני מתגייס ב3 לפברואר, ז"א עוד חודשיים וחצי. בשביל למלא את הזמן הציעו לי את הרעיון של לקחת איזה קורס. זה נשמע לי נורא מגניב -"לקחת איזה קורס", רק מה, אין לי שמץ של מושג מה זה אומר. אם לא הגעתי לפורום הנכון, מצטער ואולי תוכלו להפנות אותי לפורום שיש לו תשובות בשבילי. אם כן הגעתי לפורום הנכון, אז אני רוצה לדעת יותר על האופציה של ללמוד נושא מסוים בזמן קצר, אם זה אפשרי בכלל. למי אני ניגש? באיזה סכומים מדובר? אפשר ללמוד משהו בחודשיים וחצי? איך, איפה מבררים? תודה ועשו חיים.
דניאל, בן 18 מקרית אונו. אני מתגייס ב3 לפברואר, ז"א עוד חודשיים וחצי. בשביל למלא את הזמן הציעו לי את הרעיון של לקחת איזה קורס. זה נשמע לי נורא מגניב -"לקחת איזה קורס", רק מה, אין לי שמץ של מושג מה זה אומר. אם לא הגעתי לפורום הנכון, מצטער ואולי תוכלו להפנות אותי לפורום שיש לו תשובות בשבילי. אם כן הגעתי לפורום הנכון, אז אני רוצה לדעת יותר על האופציה של ללמוד נושא מסוים בזמן קצר, אם זה אפשרי בכלל. למי אני ניגש? באיזה סכומים מדובר? אפשר ללמוד משהו בחודשיים וחצי? איך, איפה מבררים? תודה ועשו חיים.