אהלן!

schizm

New member
אהלן! ../images/Emo6.gif

כולכם ודאי שואלים להיכן נעלמתי ( yeah right ) .. אז ככה אתמול בלילה חזרתי משבוע חופשה באיטליה! וממש ממש נהניתי... ובנוסף לכל האספנים כאן בפורום, חזרתי עם כמה צעצועים שווים כמו: דוקו דילוקס, החללית של ZAM WESSEL המתנקשת, RUNE HAAKO, ג'אנגו פאט דילוקס וחחבילה הכוללת 3 דרויד סטרפייטרס..
 
למעלה