אהלן, שאלה קטנה!

yamaha300

New member
אהלן, שאלה קטנה!

אז ככה: לפני כחודשיים יצאו לי פצעים על המצח והסנטר. שמתי משחה מסוימת והמצב השתפר קצת, אבל עדין יש. לפני שבוע וחצי הפסקתי לשים את המשחה ואני רק שוטף את הפצעים על מים, זהו! רואים שהמצב משתפר, אבל לפני 4 ימים הלכתי לרופא שנתן לי "כדורים חזקים" לפי הרוקח.. אני צריך לעשות בדיקות דם ומעקב צמוד! עכשיו לשאלה אם זה שווה לי בכלל, הרי המצב משתפר והכדורים הללו סתם חזקים ואולי גם מזיקים.. מה אתם אומרים לעשות? תודה!
 

טל909

New member
הכדור זה רואקיוטן, ולשאלתך..

הרופא לא תמיד צודק בתרופה שהוא נותן, לי זה קרה באופן אישי.. יצאו לי קצת פצעים על הסנטר ועל הלחי, ממש קצת לא משו רציני, והרופא שהלכתי אליו אפילו בלי לבדוק טוב ישר נתן לי את הכדור הזה, עכשיו הכדור אומנם משפר מאוד את המצב אבל כמו כן הוא מזיק לכבד, גורם ליובש, וצריך לעשות כמו שאמרת הרבה בדיקות דם. הקטע הוא שמביאים את הכדור במצבים חמורים כשכלום לא עוזר, לילדים שממש כל הפרצוף שלהם או לפחות חלק ניכר ממנו מלא בפצעים וכששום משחה\סבון לא עוזרים. אחר כך הלכתי לרופא אחר קצת יותר איכותי לדעתי, שבדק אותי יותר טוב וקבע שהאקנה שלי בכלל לא כזאת חמורה ואין טעם בכדוק שעלול סתם להזיק, והוא נתן לי שמחה שעזרה קצת. אני חושבת שאם משחה עוזרת לך אין סיבה לקחת את הכדור, הוא חזק, ונותנים אותו רק במקרה ששום דבר אחר לא עזר. אני מייעצת לך ללכת לרופא נוסף לשמוע עוד חוות דעת, וכמו כן תציין שהמשחה משפרת את המצב. בהצלחה!
 

meyl1

New member
טיפול רפואי באקנה

מומלץ רק לאחר שמוצו האפשרויות האחרות. כדאי לנסות טיפול אצל קוסמטיקאית אשר תנקה את העור,תאזן ותרגיע אותו וכן תמליץ לך על טיפול נכון בבית. כדאי בהחלט לתת צ'אנס לטיפול כזה ללא תרופות אשר להן השפעה כלל מערכתית על הגוף.
 
למעלה