אהלן - אשמח לדעת אם יש קצביה טובה ברחובות

supercellstorm

New member
אהלן - אשמח לדעת אם יש קצביה טובה ברחובות

עם בשר טוב ואיכותי, (לא מצונן או כזה שמת פעמיים) ? האם ניתן לבוא ולהשיג מה שרוצים מהיום להיום - או לפחות מהיום למחר? תודה :)
 

prizman

New member
רק ממה שעברתי שם על הרשימה

לא הייתי מציע לך לקנות פילה עגל. גם מאוד יקר וגם יצא די אנמי. כל השאר נראה טוב.
 

צלשף

New member
במחירים כאלו כדי קצת להתאמץ ולהגיע

לצומת עד הלום לקשת טעמים כל הבשרים שהוזכרו בחצי מחיר וטרי ומיושן ובונוס על הדרך כל מוצרי המעדניה פסטרמות נקניקים וגבינות במחירים שווים לכל נפש
 

prizman

New member
לא מכיר לא את זה ולא את זה

אבל סינטה ב 65 ש"ח לק"ג נשמע קצת מפוקפק בעיני. לפני 4 שנים המחיר נע סביב ה 90-100 ש"ח במקומות הטובים. זה מקום די חדש אני מבין. בזמנו שרצתי באזור צומת עד הלום ולא הייתה שם קצביה כזו.
 

supercellstorm

New member
אני מעוניין להכין ביף בורגיניון-מספר שאלות

ומכיוון שמדובר בתבשיל קדירה או כזה של בישול ארוך קראתי שמומלץ שפונדרה או שפיץ שייטל...? אם מישהו מכיר וטעם שפונדרה - האם הוא לא שומני בלעיסה...? ואיך השפיץ שייטל יוצא? האם יש עוד מומלצים שיותר קל להשיג (שפיץ שייטל לא היה במו ומו היום וגם לא ב"שף בשר") ? שאלה נוספת : אם אני מכין מחר את התבשיל- האם ביום שישי לאחר קירור הוא עדיין יהיה טעים ועסיסי בחימום מחדש על אש קטנה? אני מתכוון להכין גם ציר בקר ומרק - עם זה אני מניח אין בכלל בעיה להגשה ביום שלמחרת-אפילו יש מרקים שמשתבחים אחרי יום יומיים... תודה .
 

danbaratz

New member
בשר לצלי

הנתחים שהזכרת שמנים מידי לצלי ויותר יתאימו לתבשיל קדרה. לביף בורגיניון עדיף להישתמש בנתחים רזים יותר. לדעתי המלך הבלתי מעורער לצלי הוא השייטל, מאוד בשרי ורזה ויוצא מעולה בבישול ארוך כגוש. אפשר גם להישתמש בצוואר. לגבי הכנה יום מראש זה אפילו מומלץ. פרוס את הבשר לפני החימום ביום שישי וחמם על אש קטנה ברוטב. לגבי איטליזים טובים ברחובות יש את קרל ברג באחד העם או בשדרות הקיבוצים.
 

prizman

New member
ביף בורגיניון מבושל כקוביות, לא בגוש

והוא תבשיל קדרה, לא צלי. נתחים מתאימים, שייטל, צוואר ואפשר גם כתף או שריר הזרוע. בשר מחומם יום אחרי ברוטב שלו אפילו יעמיק את הטעמים.
 
למעלה