אגורה מתשנ"ח - OFF CENTER

טל ענבר

New member
אגורה מתשנ"ח - OFF CENTER

כמה זה נדיר? כמה זה שווה? מתנצל על פטירת הסורק....
 

coincollector

New member
האם אתה בטוח בשנה?

אם זה באמת תשנ"ח, הכוונה לאגורות של היום של (של שקלים חדשים), אז אני מעוניין ושלחתי מסר. אם הכוונה למשל לשנת תשל"ח, כלומר אגורות של לירות (כמו בתמונה), אז השווי יחיסית נמוך - בסביבות 50 ש"ח.
 

coincollector

New member
בעצם...

נסחפתי קצת בהתלהבות - לא הונפקו מטבעות 1 אגורה בתשנ"ח (השנה האחרונה היתה תש"ן). לכן, אנא בדוק בדיוק מה הערך הנקוב ומה השנה, ויכול להיות שאני עדיין יהיה מעוניין
 
למעלה