אב חד הורי

מצב
הנושא נעול.

gill99

New member
אב חד הורי

אב חד הורי
אני אב חד הורי ולאחר מאבק טיפשי ויקר מצד האישה והאם הוחלט שהילד יהיה בחזקתי. הכל טוב ויפה אבל לאחר מאבק יקר, כאמור, מצבי הכלכלי קשה מאוד. המצב כיום שילד אחד אצל האם ואחד אצלי ובכל זאת אני צריך לשלם מזונות למרות שהאם מרוויחה יותר ממני. שאלתי היא האם יש אפשרות לבטל את המזונות שלי או לקבל ממנה מתמיכה בילד? האם הממסד עוזר בהלוואות כל שהן להורים במצבי? תודה רבה מראש לכל העונים/ות.
 

alizakohen

New member
מנסיונו של אב חד הורי.

אב חד הורי
אני אב חד הורי ולאחר מאבק טיפשי ויקר מצד האישה והאם הוחלט שהילד יהיה בחזקתי. הכל טוב ויפה אבל לאחר מאבק יקר, כאמור, מצבי הכלכלי קשה מאוד. המצב כיום שילד אחד אצל האם ואחד אצלי ובכל זאת אני צריך לשלם מזונות למרות שהאם מרוויחה יותר ממני. שאלתי היא האם יש אפשרות לבטל את המזונות שלי או לקבל ממנה מתמיכה בילד? האם הממסד עוזר בהלוואות כל שהן להורים במצבי? תודה רבה מראש לכל העונים/ות.
מנסיונו של אב חד הורי.
יש לך פריווילגיה אדירה שאינך מודע לה, והיא תמיד נחלת הנשים. אתה יכול לבקש מזונות בשם הילד שבמשמורתך. גם באם הגעתם להסכם גירושין שכידוע איננו מחייב את הילדים. טובת הילד שבמשמורתך דורשת זאת. אל תוותר על משמורתך וטפל בילד כמו אב גאה ומסור, ואני בטוח שתצליח בכך. לגבי המצב הכלכלי הינך חד הורי. ברר בש.י.ל שם יסבירו לך על זכויות שונות כולל הטבות מס, נקודות זיכוי, הנחה בארנונה וכד'. שלא תחשוב בכלל לוותר על משמורתך. אני מדבר מנסיון אישי דומה. בסס את אבהותך ומשמורתך שמור על קשר הדוק עם ילדך שאצל אימו, והכל יסתדר. קשה אבל זה יסתדר.
 

gill99

New member
דמעות עלו בעיני

מנסיונו של אב חד הורי.
יש לך פריווילגיה אדירה שאינך מודע לה, והיא תמיד נחלת הנשים. אתה יכול לבקש מזונות בשם הילד שבמשמורתך. גם באם הגעתם להסכם גירושין שכידוע איננו מחייב את הילדים. טובת הילד שבמשמורתך דורשת זאת. אל תוותר על משמורתך וטפל בילד כמו אב גאה ומסור, ואני בטוח שתצליח בכך. לגבי המצב הכלכלי הינך חד הורי. ברר בש.י.ל שם יסבירו לך על זכויות שונות כולל הטבות מס, נקודות זיכוי, הנחה בארנונה וכד'. שלא תחשוב בכלל לוותר על משמורתך. אני מדבר מנסיון אישי דומה. בסס את אבהותך ומשמורתך שמור על קשר הדוק עם ילדך שאצל אימו, והכל יסתדר. קשה אבל זה יסתדר.
דמעות עלו בעיני
מודה על תשובתך. חיזקת אותי.
 

alizakohen

New member
שמח לעזור לך

דמעות עלו בעיני
מודה על תשובתך. חיזקת אותי.
שמח לעזור לך
שלום גיל אשמח לעזור לך. עברתי את זה ואני יודע מה אתה חש מנסיון אישי כולל רצון של הילד והגיל. משהבנתי שזו חזקה זמנית ממליץ שמאד תזהר כי מבחינת המערכת אתה ב"נסיון". יחד עם זאת אלה תנאיי התחלה מצויינים להורות שלך ורק השמר מניתוק הקשר עם ילדך השני והזהר למען השם מהסתה כלפי האם. הראה שאתה הורה זכר טוב גאה. מסוגלותך ההורית הוכחה בעצם קבלת החזקה. הפוך אותה מזמנית לקבועה כי היא באמת לטובת הילדים. אילו המערכת התומכת ( מערכת שיפוטית וסוציאלית ) היתה נבונה מספיק ליצור איזונים נכונים כשזוג נפרד זה רק היה עושה טוב לילדים. היה חזק.
 
תשובה

אב חד הורי
אני אב חד הורי ולאחר מאבק טיפשי ויקר מצד האישה והאם הוחלט שהילד יהיה בחזקתי. הכל טוב ויפה אבל לאחר מאבק יקר, כאמור, מצבי הכלכלי קשה מאוד. המצב כיום שילד אחד אצל האם ואחד אצלי ובכל זאת אני צריך לשלם מזונות למרות שהאם מרוויחה יותר ממני. שאלתי היא האם יש אפשרות לבטל את המזונות שלי או לקבל ממנה מתמיכה בילד? האם הממסד עוזר בהלוואות כל שהן להורים במצבי? תודה רבה מראש לכל העונים/ות.
תשובה
תלוי בן כמה הילד. חובת המזונות מוטלת על האב עד הגיע הילד לגיל 15 ולכן לא ניתן לדרוש שהאם תשתתף במזונות ילד בגיל זה גם אם הוא בחזקתך. מגיל 15 ועד הגיעו לבגרות חובת המזונות מוטלת על ההורים שווה בשווה בשיעור יחסי להכנסותיהם. אם היא מרוויחה יותר ממך והילד שברשותך מעל גיל 15 יש מקום לדבר על השתתפות בנטל. בנוסף יש להתחשב במה שהוחלט. לא ציינת מי החליט. ביהמ"ש? אם ניתן פסק דין יש בוודאי הוראות בקשר למזונות.
 

gill99

New member
תשובות

תשובה
תלוי בן כמה הילד. חובת המזונות מוטלת על האב עד הגיע הילד לגיל 15 ולכן לא ניתן לדרוש שהאם תשתתף במזונות ילד בגיל זה גם אם הוא בחזקתך. מגיל 15 ועד הגיעו לבגרות חובת המזונות מוטלת על ההורים שווה בשווה בשיעור יחסי להכנסותיהם. אם היא מרוויחה יותר ממך והילד שברשותך מעל גיל 15 יש מקום לדבר על השתתפות בנטל. בנוסף יש להתחשב במה שהוחלט. לא ציינת מי החליט. ביהמ"ש? אם ניתן פסק דין יש בוודאי הוראות בקשר למזונות.
תשובות
יש החלטה על חזקה זמנית אצלי עד להמלצת שרותי הרווחה. והמלצתם היא שהילד ישאר אצלי. הילד בן 12.סביר להניח שהשופט יקבל המלצת שרותי הרווחה. מה עוד שהילד מתעקש לגור איתי ולא עם אימו. המזונות נקבעו זמנית לילד אחד ובדיון הקרוב יוחלט על גובה המזונות הסופי. זה ממש מצב לא סביר שאני אשלם מזונות עבור הילד שגר עם אימו כאילו לי אין הוצאות גידול הילד שאצלי כשהיא, כאמור, מרוויחה יותר ממני, חיה ברמה גבוהה יותר ואני והילד שלי ושלה צריך לחיות בצמצום!!! תודה.
 
תשובה

תשובות
יש החלטה על חזקה זמנית אצלי עד להמלצת שרותי הרווחה. והמלצתם היא שהילד ישאר אצלי. הילד בן 12.סביר להניח שהשופט יקבל המלצת שרותי הרווחה. מה עוד שהילד מתעקש לגור איתי ולא עם אימו. המזונות נקבעו זמנית לילד אחד ובדיון הקרוב יוחלט על גובה המזונות הסופי. זה ממש מצב לא סביר שאני אשלם מזונות עבור הילד שגר עם אימו כאילו לי אין הוצאות גידול הילד שאצלי כשהיא, כאמור, מרוויחה יותר ממני, חיה ברמה גבוהה יותר ואני והילד שלי ושלה צריך לחיות בצמצום!!! תודה.
תשובה
חלוקת המזונות בישראל איננה שיויונית ועיקר הנטל מוטל על האב. כיוון שהילד שאצלה מתחת לגיל 15 חובה עליך לכסות את מזונותיו ההכרחיים ועל האם להשלים את החסר.
 
תשובה

תשובה
חלוקת המזונות בישראל איננה שיויונית ועיקר הנטל מוטל על האב. כיוון שהילד שאצלה מתחת לגיל 15 חובה עליך לכסות את מזונותיו ההכרחיים ועל האם להשלים את החסר.
תשובה
בשל נסיבות המקרה, יחייבו אותך ככל הנראה בתשלום מזונות לילד שאינו בחזקתך, אך בסכום נמוך מהסכום בו היית מחוייב אילולא היה אחד הילדים במשמורתך.ככל שהכנסת האם גבוהה מהכנסתך כך חיובך במזונות יהיה נמוך יותר. כלומר - האיזון נעשה באמצעות חיוב מפוחת, משום שכפי שחברי עו"ד פנדריך ציין - החיוב במזונות אינו שוויוני. בהצלחה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה