אב"ד שוב בכותרות

l86

New member
אב"ד תמיד הייתה אושיית פייסבוק פרובוקטיבית

ההשתתפות באח פשוט פרסמה אותה יותר וגרמה גם לעומרי חיון יותר להתעניין בה...אז עכשיו הוא כותב עליה ומגדיר אותה כ"כוכבת האח הגדול" למרות שהיא עפה שנייה.
הוא סתם מחפש אש ובלאגן לבלוג שלו....
 

פיליפ101

New member
אישה בזויה שכמוה

אני לא ישכח איך אמרה לדורון לא לסלוח לאלדד אחרי שביקש סליחה
 

l86

New member
נכון, ולא רק זה, כל מה שהיא אמרה ועשתה במהלך העונה...

היא מדמויות הריאליטי הבודדות שאני באמת לא סובלת....ומה שעצוב זה שהיא ניצחה בסופו של דבר בזה שאלדד הפסיד ונעלם מהטלוויזיה.
 

פיליפ101

New member
אני מבינה מה את אומרת. אבל אלדד גם ניצח אותה

הוא הצליח לעמוד מולה ומול שאר הדיירים היא לא הצליחה להדיח אותו הוא הדיח אותה. גם הוא ניצח
 

l86

New member
מצד אחד כן,

אפשר להגיד שהוא ניצח את כולם חוץ מטל. הוא באמת הצליח להדיח כל מי שהוא רב איתו.
אבל מצד שני, מה זה עזר לו בסוף? הוא הרי הפסיד. וזה מה שאורטל רצתה, הוא הפסיד והחברה שלה ניצחה. אז זה כאילו שהיא ניצחה. היום מי זוכר בכלל שהיא עפה שנייה ושאלדד כמעט ניצח. גם פרידה שרדה יותר מדנה ועדיין דנה מצליחה יותר, גם אלכסה מ"המירוץ למיליון" עפה לפני וובה ואלה אבל מצליחה היום יותר מהם. אני חושבת שאם לא זוכים בסוף, זה לא משנה לאיזה מקום הגעת, כמו שאומרים "מקום שני זה הלוזר הראשון" :(
 

פאפא5

New member
אישה דוחה וגזענית מספר אחד!

אני שונאת אותה ולא רק בהקשר של אלדד, גזענית שונאת אדם ומדברת על ניצול של האשכנזים את המזרחיים, מדברת על זכויות הפלשתינאים , צבועה. הכי מצחיק שהסטטוס שלה היא מנסה לשלב את הבעייה המזרחית בתוך הבלגן שיש עכשיו במדינה, באמירה שעכשיו גם דוקרים יהודים בעלי חזות מזרחית... אישה מגוחכת, הרי רוב תגובות הטינה כלפיה הם מפי ישראלים ממוצא מיזרחי, כמה טימטום .
 

פיליפ101

New member
אין מה לעשות. אבל בחיים צרכים להסתכל על חצי הכוס המלאה

עדיין הוא ניצח את כולם משהו שהיה מעומד להדחה כול שבוע. הוא הרויח אהבה שנמשכה עד שנגמרה כתב טור תקופה מסוימת ושידר ברדיו. התפרסמו עליו כתבות הוא עשה קמפיין לבית היהודי ופגש את בנט. אבל בסוף קרה לו מה שקורה ל90 אחוז מכוכבי הראליטי אב"ד לא מפורסמת היא בדיוק מי שהייתה לפני האח. אלדד מצא לו קריירה חדשה ונראה מאושר.
 

l86

New member
כן, את צודקת...

זו עוד תכונה שלו שהייתי רוצה שתהיה לי, באמת יש לו יכולת לראות תמיד את חצי הכוס המלאה, כך שאני בטוחה שהוא כן שמח בחלקו ולא מרגיש שהוא הפסיד. זו אני שהתבאסתי בשבילו, אבל אני אשתדל לראות את החיובי :)
 
למעלה