ענת הלא אמיתית
New member
אבנית בקומקום
יש לי קומקום שפשוט מייצר אבנית. אי אפשר פשוט לשתות משקאות חמים ללא טעם הלואי של האבנית. ניסיתי את החומר לקומקומים אך אחריי פעם פעמים שוב צריך. מה עושים בנידון? תודה רבה ענת
יש לי קומקום שפשוט מייצר אבנית. אי אפשר פשוט לשתות משקאות חמים ללא טעם הלואי של האבנית. ניסיתי את החומר לקומקומים אך אחריי פעם פעמים שוב צריך. מה עושים בנידון? תודה רבה ענת