אבל מוזר לי עדיין

coaxcable

New member
אבל מוזר לי עדיין

אני שוקל האם וכיצד, ומתי לגשת ללמוד תואר שני כשאני בכלל לקראת סיום התואר הראשון שלי..וכדיברתי עם חברה שלי..מזה מספר חודשים על תיאום ציפיות..ואיך אנ ואיך שנינו רואים את העתיד...היא אמרה לי שחסר לי שאגש לתארים מסויימם..כי אחרת זה א לא יביא כסף ב. היא תעזוב אותי ג.ולי יש רצון כי תמיד ניתן לעשות הסבות..מה לא? בין תואר שני לתואר שני אחר או לפרוש אחרי סמסטר אחד ולהשתמש בקורסים שצברתי כקורסי בחירה-כלליים או משהו..מה לא?
 

אלמרה

New member
coxcable: וזו דוגמא טובה איך לא !!!

הנושא של הודעתך שייך לשרשרת הודעות וכשהיא ובמנותק ממנה - אין לגולשים מושג פתאום מה: "אבל מוזר לך עדיין". אנא בדוק שאתה מגיב להודעה רלבנטית ואל תפתח כל פעם "הודעה חדשה" זה רק מבלבל ומפריע לרצף הגיוני שאנחנו מתכוונים לשמור כאן למען הקריאות וכבוד החברים. אגב גם רצוי שתוכן ההודעות יהיה קשור איך שהוא לנושא הפורום שלנו שהינו "גברים בעידן המודרני". הפורום אינו במה ציבורית לעיסוק בפתרון בעיות אישיות ספציפיות. תודה לך על שיתוף הפעולה קואקסכיבל. אני מעדיף בכלל תקשורת Wireless.
 

coaxcable

New member
טוב...אבל אישי לעיתים הינו גם כללי

כמו שנאמר: יכול לתת רקע ובמה לאחרים...שהרי חלק מן העננינים פה כינם אישיים :)..אבל אעקוב יותר ואשתדל חזק לא לטעות..כן לפני שניה הבחנתי בכך שנפתח שירשור חדש
 

אלמרה

New member
דבר כזה אנא אמור לי במסר אישי.

כלל האצבע השני של אלמרה: הפורום אינו צ'אט. כמובן שאין מניעה מחילופי מסרים גם בפורום אך זו לא המטרה.
 
למעלה